اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان بجستان از نخستین مسافر ورودی به این شهرستان استقبال کردند

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین دقایق تحویل سال نو مسئولان شهرستان بجستان از نخستین مسافر ورودی به این شهرستان استقبال کردند.

مسئولان بجستان از نخستین مسافر ورودی به این شهرستان استقبال کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هم‌زمان با نخستین دقایق تحویل سال نو مسئولان شهرستان بجستان از نخستین مسافر ورودی به این شهرستان استقبال کردند.

مهدی ذوالفقاری دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای بجستان ظهر امروز در حاشیه این مراسم که در کمپ طریق‌الرضا(ع) شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق سنتی حسنه، همه ساله هم‌زمان با لحظه تحویل سال از نخستین مسافری که وارد شهرستان بجستان می‌شود با اهدای هدایایی استقبال می‌گردد.

وی افزود: امسال هم از نخستین مسافری که وارد شهرستان شد، با اهدای هدیه شامل سوغات بجستان، جانماز و بسته فرهنگی استقبال شد.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفرهای بجستان خاطرنشان کرد: این مسافر که از شهرستان سیرجان و بعد از 13 سال عازم مشهد مقدس بود از این حرکت فرهنگی ابراز  خرسندی کرد و آن را خاطره‌ای به یاد ماندنی برای خود و خانواده از شهر بجستان و استان خراسان‌رضوی دانست.

وی از برپایی سفره هفت‌سین در میادین شهرستان بجستان خبر داد و گفت:‌ در شهرستان بجستان در ایام نوروز یک سفره هفت‌سین در میدان اصلی شهر برپا می‌شود و در طول نوروز نیز تعدادی المان نوروزی توسط شهرداری در میادین و بلوارهای اصلی نصب خواهد شد.

ذوالفقاری در ادامه در ارتباط با نخستین جشنواره عکس نوروزی در شهرستان بجستان خاطرنشان کرد: انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری ستاد تسهیلات سفرهای شهرستان بجستان در ایام نوروز 91 نخستین جشنواره عکس نوروزی شهرستان را با نام (( بوی عیدی)) برگزار می‌کند.

به گفته این مقام مسئول این جشنواره تا 20 فروردین 91 ادامه دارد و تلاش می‌کند با دعوت از علاقه‌مندان لحظات نابی از آیین ورسوم نوروز را در شهرستان به ثبت رساند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول