اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر میراث فرهنگی چناران خبر داد

برپایی چادر برگزاری نماز در ورودی چناران

خبرگزاری فارس: مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران گفت: به منظور ترویج امر به معروف و نهی از منکر در مسیر ورودی شهر چناران چادر برگزاری نماز برپا شده است.

برپایی چادر برگزاری نماز در ورودی چناران

مهدی روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اقداماتی که درباره نوروز 91 برای رفاه حال مسافران انجام می‌شود شامل پاسخ‌گویی تلفنی به مسافران، نصب بنر معرفی آثار و جاذبه‌های دیدنی در سطح شهر، زیباسازی و اطلاع‌رسانی و ایجاد هماهنگی لازم بین ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان به زائرین و مسافران است. 

وی ادامه داد: با همکاری آرامگاه توس، شش چشمه سرویس بهداشتی برای رفاه حال گردشگران و مسافران به محوطه رادکان منتقل شده است.

روحانی با اشاره به اینکه در چناران چهار واحد پذیرایی و سه دفتر خدمات مسافرتی فعال است، اظهار کرد: بازرسی‌های ویژه در خصوص  بازدید از واحدهای فوق، بررسی نرخنامه‌ها و نصب در معرض عموم، ارائه و داشتن کارت شناسایی برای افراد شاغل، ارائه اقلام فرهنگی و انجام دستورالعمل‌ها انجام می‌شود.  

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران به چیدن سفره هفت‌سین در ستادهای اسکان اشاره کرد و افزود: به نخستین مسافر ورودی به شهر چناران هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی ستاد تسهیلات چناران اهداء می‌شود.

وی هم‌چنین درباره پاک‌سازی، زیباسازی و توزیع اقلام فرهنگی گفت و ادامه داد: جاذبه‌های گردشگری این شهر شامل اخلمد، برج رادکان، گلمکان، چشم سبز، آبغدو چشم گیلاس است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چناران با توجه به اینکه فراگیر شدن برنامه‌های نوروز 91 در چناران در رأس قرار دارد، افزود: نمایشگاه صنایع دستی در کنار دریاچه گلبهار و آموزش صنایع دستی در رادکان و سیدآباد از جمله برنامه‌هایی می‌باشد که از حالت متمرکز شهری به خارج شهر کشیده شده است، تا در تمام شهر شاهد انجام فعالیت‌های نوروزی باشیم.

اتتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول