اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی تربت‌جام مطرح کرد

پیش‌بینی رشد 10 درصدی مسافران نوروزی تربت‌جام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تربت‌جام گفت: پیش‌بینی می‌‌شود مسافران نوروزی شهرستان تربت‌جام نسبت به نوروز 1390 بیش از 10 درصد رشد خواهد داشت.

پیش‌بینی رشد 10 درصدی مسافران نوروزی تربت‌جام

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عبدالرحیم تاج‌محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان تربت‌جام دارای جاذبه‌های دیدنی و گردشگری بسیار زیادی است که سالانه مهمانان زیادی را از نقاط مختلف ایران و حتی کشورهای مختلف جهان میزبانی می‌کند.

وی با اشاره به حضور بیش از 40 هزار نفر در نوروز 1390 در شهرستان تربت‌جام، افزود: با توجه به شرایط جوی مناسب سال آینده، این میزان در نوروز 1391 افزایش می‌یابد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تربت‌جام به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از بزرگترین این جاذبه‌ها، مجموعه مزار شیخ احمد جامی است که دارای بیش از 10 اثر فرهنگی و میراثی است.

وی با بیان اینکه این جاذبه فرهنگی بزرگترین مجموعه آرامگاهی در خراسان‌رضوی است، خاطرنشان کرد: هم‌چنین کاروانسرای رباط‌جام، مزار خواجه عزیزالله، مسجد علوی، پاسگاه جنت‌آباد و حمام تاریخی عزت از دیگر جاذبه‌های فرهنگی این شهرستان است. 

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول