اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مرزبانان نمایشگر عظمت ملت ایران در برابر بیگانگان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جان‌برکفان مرزبانی جمهوری اسلامی عظمت یک ملت در برابر بیگانگان را نمایندگی می‌کنند و باید با توجه به این وظیفه، ارج و عظمت کار خود را بدانند.

مرزبانان نمایشگر عظمت ملت ایران در برابر بیگانگان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جلفا، احمد علیرضابیگی در جمع مرزبانان هنگ مرزی جلفا، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران به مرزبانان جمهوری اسلامی به عنوان نیروی تخصصی و کارآمد افتخار می‌کنند.

وی افزود: جان‌برکفان مرزبانی جمهوری اسلامی عظمت یک ملت در برابر بیگانگان را نمایندگی می‌کنند و باید با توجه به این وظیفه، ارج و عظمت کار خود را بدانند.

علیرضابیگی ابراز امیدواری کرد سال 1391 سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه مردم به خصوص مرزبانان کشور باشد.

علیرضابیگی با اشاره به تحولات جهان اسلام و الگوبرداری مردم این کشورها از مردم ایران، گفت: سال 90، سال پربرکتی بود و با وجود تمام تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که برای کشور ایجاد شده بود، توفیقات بزرگی به دست آوردیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: به خاطر توفیقاتی که در عرصه‌های مختلف به دست آورده‌ایم، مورد کینه و حسد دشمنان قرار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در 22 بهمن و 12 اسفند، افزود: ملت ایران هرجا که احساس کرده نظام نیاز به حمایت دارد در صحنه حضور یافته و از آرمان‌های نظام دفاع کرده و در 33 سال گذشته نیز شاهد بوده‌ایم که اراده و آگاهی مردم توانسته همه کینه‌توزی و توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کند.

* استاندار آذربایجان‌شرقی از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز بازدید کرد

احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی ضمن بازدید از این پایانه‌ها، در جریان نحوه خروج و ورود مسافران قرار گرفت.

وی همچنین در این دیدار با مسافران عازم ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان گفت‌و‌گو کرده و به مشکلات گمرکی آنها رسیدگی کرد.

علیرضابیگی از بخش‌های انتظامی، پایانه‌ها، بانک‌ها و گمرک این پایانه‌های مرزی بازدید و به نحوه صادرات و واردات کالاهای ترانزیتی نیز رسیدگی کرد.

دراین بازدید، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مرزی آذربایجان‌شرقی نیز گزارشی از وضعیت این دو پایانه به استاندار ارائه کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول