اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

حاضر نیستیم لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: استراتژی جمهوری اسلامی، تهدید در مقابل تهدید و تحریم در مقابل تحریم است و ما حاضر نیستیم لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی کنیم.

حاضر نیستیم لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی، راهپیمایی 22 بهمن امسال را بهار ملت ایران خواند و افزود: حضور مردم در این صحنه نویدبخش حماسه دیگری در 12 اسفند بود که هر چه در مورد اهمیت آن گفته شود باز هم کم است.

وی با بیان این که آثار حضور پرشور مردم در انتخابات در حوزه روابط بین‌الملل و استحکام و اقتدار نظام اسلامی و همبستگی ملی با گذشت زمان بیشتر خود را نشان خواهد داد، به تغییر لحن حاکمان غربی و تاکید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر ادامه مذاکرات هسته‌ای با ایران اشاره و تصریح کرد: تلاش آمریکا برای صدور بیانیه ضد ایرانی در آژانس انرژی اتمی با تصمیم آژانس ناکام ماند و این کشور اکنون به دنبال ترفندهای تبلیغاتی برای گرفتن امتیاز از ایران در پای میز مذاکره است.

وی با اشاره به تهدیدهای غرب علیه جمهوری اسلامی تاکید کرد: ایران کشوری نیست که از جنگ هراس داشته باشد لکن خود دشمنان نیز می دانند که قدرت رویارویی با ملت ایران را ندارند.

بیگی گفت: استراتژی جمهوری اسلامی، تهدید در مقابل تهدید و تحریم در مقابل تحریم است و ما حاضر نیستیم لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نشینی کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم نسبت به دوره قبل خاطرنشان کرد: این موضوع حکایت از دلسوزی ملت ایران و دلبستگی آنها به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور، حضور رئیس جمهور در مجلس را  نشانه ظرفیت قانون اساسی و پای‌بندی دولت به قانون و پاسخگویی دانست و گفت: شایسته نبود که بعد از حضور پرشور مردم در انتخابات چنین اتفاقی می‌افتاد و نباید کام مردم را با این مسائل تلخ کنیم؛ البته امیدواریم مجلس جدید این شرایط را متحول کند و از پراکنده کاری و برخورد نامناسب با دولت که زیبنده مجلس نیست بپرهیزد.

بیگی با بیان این که مجلس هشتم پیام سختی از سوی ملت دریافت کرد افزود: اتفاقاتی که در این مجلس افتاد سرنوشت آن را به نحوی رقم زد که با رای ملت، 80 درصد ترکیب آن دچار تغییر شد و سمت و سوی این تغییر از سوی مردم نیز معنادار بود به نحوی که افراد و جریان های مخالف دولت که مبنای خود را تخریب دولت قرار داده بودند از مردم رای منفی گرفتند.

وی اظهار داشت: در دوره هشتم موضوعات بسیار سبکی مطرح شد که وقت زیادی را از مجلس گرفت و مجلس نتوانست به وظایف خطیر خود عمل کند و اکنون مردم حرکت انقلابی‌تر و با شتاب بیشتر در مسیر آرمان‌های خود را طلب می‌کنند.

بیگی همچنین ابراز امیدواری کرد حرکت مجلس در دوره جدید با شتاب بیشتری در مسیر توسعه و تعالی کشور ادامه داشته باشد. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول