اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

وقت برای جار و جنجال نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی بر تلاش مدیران برای حاکم شدن فضای مودت در جامعه تاکید کرد و گفت: زمان بسیار کم است و برای جار و جنجال وقت نداریم و باید به سرعت کارها را انجام دهیم تا نام دولت ماندگار شود.

وقت برای جار و جنجال نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در نشست فرمانداران استان، با بیان این که سال آخر دولت سال حساسی خواهد بود گفت: رقبای دولت حرف‌های زیادی در این سال خواهند گفت و آن چه می‌تواند پشتوانه دولت باشد پایگاه مردمی است که به هیچ وجه نباید از دست برود.

وی با اشاره به نتایج انتخابات مجلس گفت: تغییری که در ترکیب مجلس اتفاق افتاد رویکرد ملت و خواسته آنان از مجلس برای حرکتی انقلابی‌تر و با شتاب بیشتر در مسیر آرمان‌های خود را نشان می‌دهد.

بیگی با بیان این که برداشت ما از نتیجه انتخابات فراهم شدن شرایط مساعد برای تعامل دولت با مجلس است، افزود: نمایندگان باید از فرصتی که در اختیار آنان است استفاده کنند و با تعریف نرم افزارهای قانونی رویکرد خود را به سمت گره‌گشایی از امور مردم که در مجلس هشتم مورد غفلت واقع شد قرار دهند.

تلاش می‌شود تا دولت از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها منع شود

وی خاطرنشان کرد: در دوره هشتم شاهد دخالت مجلس در امور اجرایی بودیم و توان مجلس معطوف به قوانینی شد که دولت را در محدودیت قرار دهد تا حدی که دولت حتی از یک تغییر جزیی در ساعت کار کارمندان خود باز ماند.

بیگی با بیان این که دولت با برگزاری سالم انتخابات، کارآمدی خود را حفاظت از آرای مردم اثبات کرد اظهار داشت: تلاش این بود که بر ناتوانی و عدم مشروعیت دولت در برگزاری انتخابات تاکید شود و حرفهای نابجایی نیز از سوی برخی افراد اظهار شد که زمینه سوءاستفاده دشمنان را فراهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: در شرایطی که مردم به توانایی دولت در اجرای این طرح اعتماد کرده‌اند تلاش زیادی صورت گرفت تا با توزیع منابع در محل‌های غیر ضروری، دولت امکان تحقق مرحله دوم را نیابد و مصوبه اخیر مجلس در خصوص منع دولت از اجرای این مرحله در سه ماهه اول سال 91 از تقابل با دولت ناشی می‌شود.

بیگی با بیان این که عزم دولت این است که هدفمندی یارانه‌ها در دولت دهم تحقق یابد، افزود: مخالفان دولت می‌دانند که در صورت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، دولت توفیقات بیشتری به دست خواهد آورد و قطعا فضایی را ایجاد خواهند کرد که دولت نتواند در این موضوع ورود پیدا کند.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول