اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند تاکید کرد

نظارت بر اماکن عمومی و رستوران‏ها در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم نظارت بر اماکن عمومی و رستوران‏های این شهرستان در ایام نوروز سال 91 تاکید کرد.

نظارت بر اماکن عمومی و رستوران‏ها در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در آخرین جلسه شورای اداری سال 90 شهرستان دماوند در سالن فرمانداری این شهرستان که با حضور ائمه جمعه و مسئولان شهرستان دماوند تشکیل شد، تدابیر اتخاذ شده برای نوروز 91 در شهرستان دماوند را تامین امنیت و نظم و کنترل و تنظیم بازار اعلام کرد.

وی همچنین تشدید نظارت بر قیمت و کنترل بازار در ایام نوروز، نظارت بر اماکن عمومی، رستوران‏ها، فضاسازی شهرها خصوصا ورودی شهرها، نظارت در حوزه حمل و نقل، غبارروبی تمامی مساجد خصوصا مساجد بین‏راهی، بازرسی و نظارت بر مراکز مختلف بین راهی و ... را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه دانست.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر کنترل و بازرسی منطقه برای ممانعت از ساخت و سازهای غیرمجاز در تعطیلات نوروز، از جهادکشاورزی، شهرداران و دهیاران شهرستان خواست تا نسبت به این مهم اهتمام ویژه‏ای داشته باشند.

وی دیدار با خانواده‏های شهدا را خصوصا در ایام نوروز یک فریضه دینی دانست و به تمامی مسئولان شهرستان توصیه کرد تا دیدار با خانواده‏های معزز شهدا را در سرلوحه برنامه‏های خود قرار دهند و از دیدار یادگاران شهدا غافل نشوند.

قاسمی‏فرزاد از تمامی دستگاه‏های اجرایی شهرستان دماوند خواست تا عملکرد سال 90 خود را به صورت مدون، مصور، دقیق و مبسوط همراه با برنامه‏های سال 91 به فرمانداری دماوند ارایه دهند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول