اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بازیگران و خوانندگان کشور صورت می‌گیرد

برگزاری جشن بزرگ عیدانه در لارستان

خبرگزاری فارس: در تعطیلات نوروزی توسط شهرداری لار جشن بزرگ عیدانه با حضور خوانندگان و بازیگران مطرح کشوری برگزار می‌شود.

برگزاری جشن بزرگ عیدانه در لارستان

محسن زارع مسئول فرهنگ‌سرای مرتضوی شهرداری لار، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لارستان اظهار داشت: برنامه عیدانه یک برنامه بزرگ و بی‌سابقه است و برای شاد کردن دل مردم شهر لار و چند صد هزار مهمان نوروزی که در لار اطراق می‌کنند تدارک دیده شده است.

وی با ذکر این نکته که امسال شهرداری لار کمیته‌ای به نام کمیته تسهیلات نوروزی تشکیل داده است؛ گفت: کمیته فرهنگی ستاد تسهیلاتی نوروزی شهرداری به عهده فرهنگ‌سرا نهاده شده و ما نیز به منظور ایجاد نوروزی شاد و مفرح برای شهروندان و مهمانان نوروزی برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌ایم.

زارع خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سرای مرتضوی در سال گذشته برنامه‌های فرهنگی از قبیل چند دوره نشست موسیقی در سینما، برنامه سوگواره عکس عاشورایی قاب سرخ، برنامه روایت انقلاب و غیره را برگزار کرده که این بار برنامه‌ای بی‌سابقه را به اجرا در می‌آورد.

وی افزود: این برنامه عیدانه که از پنجم تا 10 فروردین ماه برگزار می‌شود، نمایشگاه بسیار بزرگ آموزشی تفریحی در پارک حاشیه‌ای لار که کارگاه‌های نجوم، کارگاه ساخت گلایدر، کارگاه گریم کودکان و نقاشی، کارگاه عکاسی، معرق، مشبک، گلیم‌بافی، سفال کاری، کتیبه، چرم‌دوزی را شامل می‌شود.

این مسؤل ادامه داد: همچنین نمایش خیابانی که در 20 نقطه شهر اجرا می‌شود، دعوت از هشت بازیگر و سه خواننده کشوری و برگزاری جشن بزرگ عیدانه در میدان بزرگ امام خمینی (ره) لار از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این شهر است.

مسئول فرهنگ‌سرای مرتضوی تصریح کرد: در کنار تمام این نمایشگاه‌ها و ایستگاه‌های تسهیلات نوروزی؛ بسته‌های فرهنگی تاریخی نوروزی که حاوی نقشه شهر لار، معرفی ابنیه و آثار تاریخی لار، معرفی صنعت و کشاورزی لار و یک CD بازی رایانه‌ای به‌نام «آتش‌نشان» به صورت رایگان تقدیم می‌شود که البته بازی رایانه‌ای آتش‌نشان توسط یکی از جوانان لاری ساخته شده و برای تشویق جوانان خلاق، این بازی رایانه‌ای توزیع می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که نهادهایی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی در مرحله اجرایی به ما یاری رسانند چرا که مردم لار لیاقت و حقشان بیشتر از اینها است.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول