اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی کنگان:

1.5 میلیون مسافر نوروزی از بخش مرکزی کنگان بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی کنگان گفت: در تعطیلات امسال 1.5 میلیون مسافر نوروزی از بخش مرکزی کنگان بازدید می‌کنند.

1.5 میلیون مسافر نوروزی از بخش مرکزی کنگان بازدید می‌کنند

حجت‌الاسلام محمد بحرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان با تبریک نوروز اظهار داشت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده بود شاهد رشد و توسعه اقتصادی کشور و بویژه در شهرستان کنگان بودیم و امیدوار هستیم که این روند تداوم داشته باشد.

وی افزود: بدون تردید رسیدن به شکوفایی اقتصادی با همدلی همگانی و دوری کردن از تفرقه میسر است و این همدلی و اتحاد موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را نیز فراهم می‌کند و در سال جاری علیرغم تمام تهدیدات و تحریم‌های دشمنان شاهد پیشرفت بسیار خوبی در عرصه آبادانی ایران اسلامی بودیم.

بخشدار مرکزی کنگان خاطر نشان کرد: ستاد تسهیلات سفر کنگان از ماه‌ها پیش جلسات متعددی برای استقبال از مهمانان نوروزی برگزار کرد و از هم‌اکنون آمادگی کاملی برای پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی داریم.

بحرانی تصریح کرد: بندر زیبای سیراف و سواحل دیدنی این بندر باستانی برای بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی مهیاست و انتظار داریم با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شود.

وی یادآور شد: برای تامین امنیت و سلامت مسافران نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده و نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و امکانات در این مسیر همراهی می‌کند.

بخشدار مرکزی کنگان بیان کرد: شبکه بهداشت و مراکز بهداشتی و همچنین خانه‌های بهداشت روستایی مجهز شده‌اند و تلاش داریم رضایت خاطر همه مهمانان نوروزی فراهم شود.

بحرانی گفت: در سال گذشته بیش از 1.5 میلیون مسافر نوروزی از بخش مرکزی بازدید کردند و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز تعداد مسافران نوروزی بخش مرکزی از 1.5 میلیون مسافر فراتر رود.

وی اذعان داشت: مردم کنگان همواره در مهمان‌نوازی شهره خاص و عام هستند و به فضل خدا در تعطیلات نوروز نیز این امر به اثبات خواهد رسید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول