اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

افزایش 50 درصدی برق گرفتگی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان گفت: آمار برق گرفتگی در سطح استان زنجان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است.

افزایش 50 درصدی برق گرفتگی در زنجان

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از زنجان تعداد تلفات ناشی از برق گرفتگی را در 11 ماه سال جاری 12 مورد اعلام و اظهار کرد: این آمار در سال گذشته هشت مورد بوده است.

وی از کاهش 38 درصدی آمار غرق شدگی در 11 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در سال گذشته تعداد 13 نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده بودند که این آمار در سال جاری به هشت نفر کاهش یافته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان با اشاره به افزایش آمار تلفات ناشی از استعمال مواد مخدر در سال گذشته گفت: در سال جاری 39 نفر جان خود را با استعمال مواد مخدر از دست داده‌اند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 24 نفر جان خود را بر اثر استعمال مواد مخدر از دست داده بودند، که مقایسه آن با آمار سال جاری بیانگر افزایش 62.5 درصدی آن نسبت به آمار سال گذشته است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول