اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس اردبیل:

دنیا در برابر اقتدار ایران تمام قد تعظیم کرده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ‌امروز کل دنیا در برابر اقتدار و عظمت ایرانیان تمام قد عرض ارادت و تعظیم می‌کنند.

دنیا در برابر اقتدار ایران تمام قد تعظیم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام  عبدالرحیم فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: اگر امروز دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید ما مشتاقانه در کاروان راهیان نور حاضر می‌شوند و ورود به فضای هشت سال جنگ تحمیلی برای آنها دلپذیر است از این بابت که خیلی علاقه دارند تا ادای دین و وظیفه به میهن و شهدای خود کنند.

وی تصریح کرد: روحانیون با همراهی این کاروان‌ها در حقیقت علاوه بر بیان مسایل شرعی و مذهبی در حد وسع خود تلاش می‌کنند مبلغ فرهنگ اصیل ایثار و شهادت، ایمان و خودباوری حقیقی باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: با حضور روحانیون فضای فکری، معنوی و امن در تمام سفرها و ایام عزیمت برقرار می‌شود و روحانیون به عنوان مشاوران و همراهان امین تلاش می‌کنند با تک تک افراد کاروان رابطه نزدیک و خوبی را برقرار کنند.

* ملت کمر اوهام استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه ملت ایران همچون گذشته امروز با صلابت‌تر و مقتدر‌تر در صحنه است، بیان داشت: در حالی که دشمنان ما در انتخابات اسفند امسال ادعا می‌کردند که ملت ایران با کمتر از 35 درصد حضور در انتخابات مشارکت می‌کنند ملت ما با حضور میلیونی خود کمر اوهام استکبار را شکستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ‌امروز تمام دنیا در برابر اقتدار و عظمت ایرانیان با حضور حداکثری در صحنه‌های مختلف به ویژه حضور 64 درصدی در انتخابات 12 اسفند تمام قد عرض ارادت و تعظیم می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: مردم ما همچون هشت سال دفاع مقدس در این انتخابات سیلی محکم به دهان یاوه‌گویانی زد که احساس می‌کردند با هر تدبیر و حیله‌ای می‌توانند این ملت را از مسیر خود دور کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیاضی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ‌نباید احساس کنیم که شهادت و ایثارگری تنها متعلق به نسل اول و دوم انقلاب است در حالی که نسل سوم و چهارم نیز عاشورایی و شهادت‌طلبانه در صحنه حاضر و آماده هستند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول