اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) اردبیل:

145 روحانی در کاروان راهیان نور حضور می‌یابند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: 145 روحانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند تا وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

145 روحانی در کاروان راهیان نور حضور می‌یابند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالرحیم فیاضی ظهر امروز در مراسم هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور در اردبیل اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اهداف شکل‌گیری این کاروان‌ها انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

وی حضور مردم را در شکل‌گیری و صحنه‌های پشتیبانی از نظام اسلامی ارزشمند و دارای ماهیت معنوی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه برنامه راهیان نور برنامه‌ای فرهنگی و مردم محور است و یک سفر معنوی به شمار می‌رود در حقیقت بزرگترین سرمایه اجتماعی در پاسداشت جنگ هشت ساله و ارزش‌های خلق شده در آن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل با انتقاد از کسانی که القا می‌کنند فرهنگ شهادت و ترویج آن نوعی خشونت است، خاطرنشان کرد: شهادت نوعی تلطیف و مهربانی روح است و به یقین می‌تواند نقطه تعالی و ارزش‌آفرینی در جامعه محسوب شود و حقیقت آن انتقال فرهنگ نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم است.

فیاضی یادآور شد: یکی از مباحثی که در دهه 70 و بعد از آن شکل گرفت بحث تهاجم فرهنگی و یورش دشمن در این سنگر بود که استکبار سعی می‌کرد شبانه‌روز با وسایل و امکانات مختلف جوانان و نسل آینده انقلاب را به دور از پایبندی به ارزش‌ها و دستاوردهای خلق شده در سه دهه گذشته معرفی کند.

این مسئول بیان داشت: دشمنان ما بیش از سه دهه است که در این سیاست‌گذاری خود از طریق ماهواره، سایت‌ها و برخی کانال‌های ضد اخلاقی و فرهنگی تلاش می‌کنند لطمه‌ای سنگین به روحیه لطیف جوانانمان وارد کنند که برای از بین بردن این هجمه سنگین ما به انقلاب معنوی و فرهنگی واقعی نیاز داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی از ابزارهای این انقلاب معنوی را حرکت موثر و تاثیر‌گذار راهیان نور توصیف کرد و افزود: این حرکت نه تنها به خودباوری جوانان ما کمک کرده بلکه یکی از ابزارهای تاثیر‌گذار و کار‌آمد در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

فیاضی تصریح کرد: جوانان ما با شور و شوق خاص وارد میدان شده‌اند و در قالب راهیان نور که حرکت نورانی و ارزشی و الهی بوده سعی دارند با شهدا و ایثارگران این کشور تجدید بیعت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: اگر شهدا روزی با خدا معامله کرده و جایشان را بهشت و نورانیت انتخاب کرده‌اند امروز بر جوانان نسل سوم و چهارم ضرورت دارد گمشده معنوی خود را در تجلی‌گاه معرفت بیابند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول