اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مسافران نوروزی خاطرات خود را ثبت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسافران نوروزی به ویژه دانش‌آموزان خانواده‌های فرهنگی در مسابقه خاطره‌نویسی ایام سفر شرکت می‌کنند.

مسافران نوروزی خاطرات خود را ثبت می‌کنند

احمد محمودز‌اده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به برخی از برنامه‌ریزی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: برای نوروز امسال در یک ابتکار مناسب سعی کردیم مسابقه‌ای را با عنوان خاطره‌نویسی ایام نوروزی با اولویت خاطرات خوش تدارک ببینیم و قراردادی را نیز در این زمینه با اداره کل پست استان به امضا رساندیم تا آثار ارسالی را به دست ستاد اسکان استان برساند.

وی تصریح کرد: به نفرات منتخب و برتر این مسابقه جوایزی نیز اهدا می‌شود تا خاطرات خوش سفر نوروزی به ثبت و ضبط برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین از توزیع غذای رایگان در اردبیل و مرکز تربیت معلم بنت‌الهدی خبر داد و گفت: فرهنگیان می‌توانند از یک وعده غذای گرم رایگان در این ایام استفاده کنند.

محمود‌زاده یادآور شد: فرم نظر‌سنجی نیز در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد تا نحوه خدمات‌رسانی را ارزیابی کرده و با ارائه نظرات و پیشنهادات در سال‌های آینده بتوانیم نواقص را برطرف کنیم.

این مسئول همچنین از راه‌اندازی پیک موتوری در ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما از این طریق مسافران نوروزی را به محل‌ها و مکان‌های اسکان هدایت می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از سرکشی ناظران وزارت آموزش و پرورش از محل اسکان فرهنگیان در دو مرحله خبر داد و گفت: 19 پایگاه اسکان در استان برپا شده که بیشترین پذیرش در اردبیل، سرعین و نیر اتفاق می‌افتد.

* آموزش و پرورش نیروی خدماتی جذب می‌کند

محمود‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود از جذب مربیان قر‌آنی و برگزاری آزمون در این ارتباط خبر داد و به خبرنگار فارس بیان داشت‌: مصاحبه افراد پذیرش شده 16 و 17 فروردین ماه انجام می‌شود که داوطلبان شرکت‌کننده می‌توانند از سایت آموزش و پرورش استان اردبیل دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با هدف تامین نیروی انسانی خدماتی و سرایداری از بین داوطلبان بومی زیر دیپلم آموزش و پرورش استان در نواحی و مناطق مختلف اقدام به جذب می‌کند که این جذب به شکل قراردادی و در قالب نیروی کار معین خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل سال آینده را سال تحول در آموزش و پرورش اعلام کرد و به خبرنگار فارس اذعان داشت: با اجرای نظام تحولی آموزش و پرورش و نظام شش، سه، سه سال خوش‌یمنی در انتظار آموزش و پرورش است تا یک جهش واقعی را در حوزه تعلیم و تربیت شاهد باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول