اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فرار از بحران

گذر صبا به شهرداری افتاد

خبرگزاری فارس: صبای قم در تلاش برای فرار از بحران تساوی و باخت‌های اخیر به شهرداری تبریز رسید تا بلکه در روزهای پایانی سال با خاطره‌ای خوش لیگ یازدهم را ادامه دهد.

گذر صبا به شهرداری افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و صبای قم شنبه آینده در دیداری حساس از هفته یازدهم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که تمام بازیکنان صبا در ترکیب این تیم حاضر هستند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز که هفته گذشته با شکست خارج از خانه برابر ملوان بندر انزلی به جمع فانوس به دستان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پیوست، امیدوار است تا با پیروزی مقابل صبای قم و توقف دیگر مدعیان مجددا به میانه جدول بازگردد.

اما صبای قم با هدایت عبدالله ویسی که این فصل در مجموع نتایجی فراتر از انتظار کسب کرده است، تلاش می‌کند سه هفته ناکامی متوالی خود را که تنها با کسب یک امتیاز برای این تیم همراه بود، این هفته جبران کند.

این بازی در حالی در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود که دو بازیکن اصلی تیم صبای قم که در دیدار حساس شنبه گذشته برابر ذوب آهن اصفهان غایب بودند، در ترکیب حضور خواهند داشت و ویسی می‌تواند تیمی قوی را برابر شاگردان علی اصغر مدیر روستا به میدان بفرستد.

مصاف با شهرداری تبریز حساس‌ترین بازی صبای قم در روزهای پایانی سال 1390 به شمار می‌رود که ویسی امیدوار است بازیکنان صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از آن با دست پر خارج شوند و ضمن جبران امتیازات از دست رفته هفته‌های اخیر، به روند رو به رشد خود ادامه دهند.

صبای قم بعد از بازگشت از اصفهان تمرینات خود را در تهران از سر گرفته است و در دیدار حساس با تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته یازدهم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید چهاردهمین میهمانی این فصل خود را برگزار کند.

مجید حیدری مدافع تیم فوتبال صبای قم با توجه به اخطاری که در دیدار هفته بیست و ششم با تیم فوتبال پرسپولیس تهران دریافت کرد و سه اخطاره شده بود، بار دیگر در این مسابقه می‌تواند یکی از شاگردان ویسی در تیم صبای قم برابر شهرداری تبریز باشد.

آسیب‌دیدگی بازیکنان کلیدی تیم صبای قم که در هفته‌های اخیر نیز مشکلات زیادی را برای کادر فنی به وجود آورده بود کاملا رفع شده است و می‌توان حتی انتظار داشت بازیکنی همچون محسن بیات بار دیگر بعد از هفته هجدهم به ترکیب صبا بازگردد.

بعد از کارت قرمزی که داور مسابقه هفته هشتم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پرسپولیس تهران برای اکبر صادقی‌ هافبک متعصب تیم صبای قم از جیب خارج کرد، این بازیکن در دیدار با ذوب آهن محرومیت خود را سپری کرد و با صلاحدید کادر فنی صبا برای بازی با شهرداری تبریز می‌تواند در ترکیب صبا قرار بگیرد.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای و شهرداری تبریز از ساعت 16 روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه در دیداری از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول