اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

رانش به 16 نقطه محور سمنان ـ ساری آسیب وارد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: رانش زمین به 16 نقطه از محور ارتباطی سمنان ساری آسیب وارد کرد.

رانش به 16 نقطه محور سمنان ـ ساری آسیب وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری سید‌عباس حسینی‌نژاد امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به آسیب برخی راه‌های روستایی بر اثر رانش زمین اظهار داشت: در برخی از راه‌های روستایی مشکل جدی داریم.

وی تصریح کرد: در محور اصلی سمنان به ساری در 16 نقطه، راه اصلی ساری به کیاسر آسیب جدی دیده و در برخی مناطق عمق رانش و فرورفتگی زمین بسیار جدی است.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه راه‌های روستایی باز شده و  محورهایی که امکان بازگشایی نبود رفت و آمد از محور فرعی در جریان است.

وی بیان داشت: در محور روستایی سادات‌مله تردد به سختی انجام می‌شود و نیاز است همه ارگان‌هایی که توان کمک دارند به کمک مسئولان راه روستایی بشتابند تا در این محورها تردد به خوبی انجام شود.

در ادامه فرماندار نور با اشاره به وسعت یک هزار و 940 کیلومتری در منطقه بلده و نور اظهار داشت: 46 روستا در منطقه بلده نور قرار دارند که به علت بارش برف شدید راه روستایی برخی مناطق از 12 اسفند تاکنون مسدود است و امکان تردد در این محورها وجود ندارد.

غلامرضا مشایخی با اشاره به تردد زیاد در این منطقه و پایتخت‌نشین بودن برخی اهالی روستایی بلده نور یادآور شد: به علت نبود امکانات مردم این منطقه به طور جد از مسدود بودن طولانی مدت این محور گلایه دارند و در ارتباطی که بین استاندار و اهالی این منطقه وجود دارد، مشکلات مسدود بودن این محور دائما به اطلاع مسئولانی استانی می‌رسد.

فرماندار نور با اشاره به تعطیلی راهدارخانه محور بلده ـ نور گفت: راهدارخانه این محور روستایی در طی چهار سال اخیر هیچگونه فعالیتی ندارد و نیاز است راهدارخانه این مسیر به علت کوهستانی بودن محور فعال شود.

انتهای پیام/ک10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول