اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گزارش فارس صورت گرفت

بازدید مسئولان از مناطق رانشی شرق مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران در بازدید از مناطق رانشی شرق مازندران گفت: رانش زمین تهدیدی برای زندگی مردم است.

بازدید مسئولان از مناطق رانشی شرق مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سید عیسی هاشمی صبح امروز در یک بازدید یک روزه از مناطق رانشی هزارجریب نکا اظهار داشت: وجود این رانش موجب خسارت فراوانی در منطقه شده است و باید تدابیر خاص در این راستا اندیشیده شود.

وی افزود: بررسی این وضعیت در دستور کار ما قرار دارد و با دقت و برنامه‌ریزی این مهم رسیدگی می‌شود.

هاشمی بیان داشت: جای نگرانی نیست و مردم باید در آرامش کامل به زندگی ادامه دهند چرا که مسئولان با بازدیدهای متعدد هر چه زودتر در رفع این معضل اقدام می‌کنند.

فرماندار نکا نیز در این بازدید با اعلام گزارش از روند این رانش گفت: این رانش بر اثر بارش برف و باران شدید در هفته‌های گذشته در نواحی مختلف روستاهای نکا رخ داده که 30 نقطه از این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است و عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه کرده است.

رضا آزادی‌کناری ادامه داد: به دلیل رانشی بودن نقاطی از محورهای استخرپشت و لایی بروز رانش در این نقاط موجب تخریب جاده ارتباطی در نکا شده است.

وی یادآور شد: با توجه به سست بودن اراضی کنار جاده‌ای از مسئولان استانی تقاضا می‌شود برای ایمن‌سازی مسیر اعتبار خاصی در نظر بگیرند.

بخشدار هزارجریب نکا نیز با اشاره به اینکه رانش زمین از مشکلات مهم بخش هزارجریب است، خاطرنشان کرد: این رانش جاده‌سازی‌ها را در معرض خطر قرار داده و در همین رابطه نیز باید مسئولان با برنامه‌ریزی و مطالعات گسترده از رانش بی‌رویه در آن منطقه جلوگیری کنند.

سید مهدی میری گفت: اختصاص اعتبار مناسب و ترمیم و بازسازی جاده در این راستا می‌تواند از خطرات بیشتر در این نواحی و رانش‌های بعدی جلوگیری کند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول