اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاد خوزستان نوید داد

درخشش ستارگان خوزستانی در آسمان فوتبال ایران

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود بازیکنان جوان خوزستانی با استعداد، سال‌های آینده ستاره‌های درخشانی در آسمان فوتبال کشور ظهور خواهند کرد.

درخشش ستارگان خوزستانی در آسمان فوتبال ایران

مجید جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی برای هواداران تیم فولاد اظهار داشت: بازیکنان بومی خوزستان بسیار بااستعداد و با انگیزه هستند. با اینکه خیلی از آنها، برای نخستین بار است در لیگ بر‌تر بازی می‌کنند، اما پیشرفت خیلی خوبی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در باشگاه فولاد استراتژی بلند مدتی را دنبال می‌کنیم و در چارچوب آن امسال مجموعه‌ای از بازیکنان بسیار جوان را به بدنه اصلی تیم فولاد تزریق کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: تجربه نشان داده وقتی باشگاهی می‌خواهد در تیم خود از بازیکنان جوان استفاده کند باید غرامت‌های مختلفی بپردازد و باشگاه فولاد هم این غرامت‌ها را پرداخت. اما مطمئناً در آینده این جوان‌ها تبدیل به بازیکنانی می‌شوند که نه تنها باشگاه فولاد بلکه فوتبال ملی کشور هم از وجود آن‌ها سود خواهد برد.

جلالی افزود: جوانانی مانند خیرالله ویسی، امید خالدی، عرفان کریمی، حکیم نصاری، مهدی مومنی، سروش رفیعی، ساسان انصاری، کاوه رضایی، طالب ریکانی، امیر شرفی، که در تیم بزرگسالان فولاد بازی می‌کنند و در تیم‌های پایه فولاد پرورش یافته‌اند، سال‌های آینده ستاره‌های درخشانی در آسمان فوتبال کشور خواهند شد.

وی از همه هواداران فولاد تشکر و اظهار امیدواری کرد: سال آینده سالی به مراتب بهتر و خوشحال کننده‌تر داشته باشیم و تیم فولاد جایگاهی کسب کند که آنها را بیش از پیش شاد کند.

جلالی در مورد نتایج رقابت لیگ بر‌تر تا پایان فصل گفت: ما می‌توانیم در پایان فصل در جایگاه چهارم یا پنجم قرار بگیریم.

وی همچنین از رفتار خوب هواداران و بازیکنان فولاد در بازی با داماش گیلان در هنگام عوض شدن تصمیم داور در لحظات آخر بازی تشکر کرد و افزود: بار‌ها فیلم بازی را تماشا کردم و آن موقعیت به هیچ وجه آفساید نبود و پنالتی کاملا درست بود. کمیته انضباطی که همیشه در فکر تنبیه افراد متخلف است باید به خاطر این برخورد خوب تماشاچیان و بازیکنان ما را تشویق کند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول