اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبر داد:

اعلام آمادگی 100 ‌‌در‌صدی پلیس از موج دوم سفر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان اصفهان از اعلام آمادگی صد‌درصدی پلیس اصفهان از موج دوم سفرهای تابستانی به استان اصفهان خبر داد.

اعلام آمادگی 100 ‌‌در‌صدی پلیس از موج دوم سفر
سرهنگ علی نیکبخت امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه موج دوم سفرهای تابستانی از تعطیلات عید فطر آغاز می‌شود، اظهار داشت: پلیس راه استان اصفهان آمادگی صد درصدی برای استقبال از مسافران تابستانی تا اوایل مهرماه ماه را دارد.
وی افزود: با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط امر سرویس‌دهی در جاده‌ها از جمله هلال ‌احمر، اورژانس و سایر نهادها تمام تمهیدات لازم ایجاد شده که به مسافران خدمت‌رسانی شود.
رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه اعمال قانون همچنان جدی گرفته می‌شود، تصریح کرد: با رانندگان مختلف مطابق قانون برخورد و گواهینامه آنها اخذ و در مواردی خودروی آنها متوقف می‌شود.
وی به داشتن بیمه خودروها تاکید کرد و افزود: در صورتی که خودرویی مدت بیمه‌اش تمام و یا نداشته باشد، بر اساس حکم قوه قضائیه متوقف می‌شود.
نیکبخت اضافه کرد: کمپ‌های ثابت در طول سال تقویت شده و ایستگاه‌هایی با همکاری ادارات برای استقرار نیروی‌های پلیس به منظور کمک به مسافران ایجاد شده است.
وی به مسیر پرتردد تهران - اصفهان و اصفهان - شیراز اشاره کرد و گفت: پلیس در جاده‌های استان رعایت مقررات را به طور جدی کنترل می‌کند.
رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه تصادفات در چهار ماه ابتدای سال‌ جاری نسبت به سال گذشته 10درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصادفات، استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان، رعایت سرعت مطمئنه و مجاز برای رانندگان توصیه می‌شود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول