اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز:

بیش از 51 هزار مترمکعب مخازن ذخیره آب در البرز احداث شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب البرز گفت: امسال در حوزه مهندسی و توسعه، 51 هزار و 555 مترمکعب مخازن جدید ذخیر آب در این استان احداث شده است.

بیش از 51 هزار مترمکعب مخازن ذخیره آب در البرز احداث شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان البرز، حسین نوری با بیان اینکه امسال در حوزه مهندسی و توسعه، 51 هزار و 555 مترمکعب مخازن جدید ذخیر آب در این استان احداث شده است، افزود: هم‌چنین در این مدت 143 کیلومتر اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه آب در این استان انجام شده است.

وی اظهار داشت: 98 کیلومتر توسعه خطوط انتقال و توزیع آب، 198 مترمکعب بر ساعت احداث تصفیه‌خانه آب، یک هزار و 368 مترمکعب بر ساعت احداث ایستگاه پمپاژ آب، 131 کیلومتر احداث شبکه فاضلاب، 181 مترمکعب بر ساعت احداث تصفیه‌خانه فاضلاب و حفر 16 حلقه چاه آب شرب از دیگر فعالیت‌های آبفای استان البرز در سال جاری بوده است.

نوری گفت: امسال هم‌چنین 26 حلقه چاه آب ویدئومتری و سه حلقه چاه با روش اولتراسونیک برای نخستین بار در استان احیاء شد.

وی، طراحی مجدد پنج ایستگاه پمپاژ، بهره‌برداری از 34 دستگاه دیزل ژنراتور، نصب 6 هزار و 500 فقره انشعاب فاضلاب در کرج بزرگ و 4 هزار و 650 فقره در پروژه‌های مسکن مهر، شست‌وشو و لای‌روبی 220 کیلومتر شبکه فاضلاب، تکمیل و اجرای طرح‌های تله‌متری در تأسیسات آبفای کمال‌شهر، اشتهارد، شهر جدید و قدیم هشتگرد و تأسیسات مسکن مهر را از دیگر فعالیت‌های این حوزه در سال 90 برشمرد.

این مسئول افزود: طی سال جاری بیش از 24 هزار انشعاب جدید آب که 14 هزار انشعاب آن مربوط به مسکن مهر بود به مشترکان جدید آبفای استان واگذار شد.

نوری اظهار داشت: ساخت هم‌زمان پنج تصفیه‌خانه فاضلاب، شکسته شدن رکورد اجرای شبکه فاضلاب و کاهش 15 درصدی حوادث خطوط انتقال شبکه و انشعاب از اقدامات شاخص به دست آمده در سال 90 بوده است.

وی گفت: توسعه ارائه خدمات غیر حضوری، راه‌اندازی مدول دوم تصفیه‌خانه آب شماره 2، بهره‌برداری از 70 هزار مترمکعب مخزن جدید و ایجاد زیرساخت برای 80 هزار واحد مسکن مهر از مهمترین برنامه‌های این شرکت در سال 91 خواهد بود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول