اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

اردبیل 2 میلیون تن محصول کشاورزی تولید کرد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: ‌امسال با تلاش زارعان و کشاورزان این استان موفق به تولید 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش 6 میلیارد تومان شدیم.

اردبیل 2 میلیون تن محصول کشاورزی تولید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در کار گروه اقتصادی و کشاورزی اردبیل اظهار داشت: با ادغام وزارت صنایع و معادن و بازرگانی نه تنها بستر اشتغال مولد فراهم شده بلکه 50 درصد مشکلات حوزه تولید و کار‌آفرینی رفع شده است.

وی میزان تولید مسکن را در سال جاری بیش از 5 هزار و 900 واحد اعلام کرد و گفت:‌ میزان اعتبارات بخش کشاورزی 25 درصد، صنعت 50 درصد و بخش‌های مختلف تولیدی و خدماتی نیز 25 درصد افزایش یافته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل با بیان اینکه گردشگری دومین محور توسعه استان اردبیل است که امسال با در نظر گرفتن شعار سال جهاد اقتصادی شاهد مشارکت بخش خصوصی و تحولی مطلوب در این حوزه بودیم، خاطرنشان کرد: امسال با تلاش‌های گسترده در حوزه فرهنگی، توسعه دانشگاه‌ها و حرکت سیستمی اهداف تعیین شده موفق عمل کردیم و در برخی از حوزه‌های علمی شاهد افزایش کیفی دستاورد‌ها بودیم.

مهدی‌زاده یادآور شد: در سال جهاد اقتصادی و با شعار آبادانی و عمرانی بیشتر محور اصلی اردبیل ـ سرچم به طول 180 کیلومتر با سرمایه‌گذاری 140 میلیارد تومان افتتاح شده و در برخی از حوزه‌های عمرانی و برنامه‌ریزی‌های مسئولان نیز یک جهش و حرکت منسجم و همدل‌گونه را نظاره‌گر بودیم.

این مسئول به بارش‌های مناسب امسال به ویژه فصل پاییز و زمستان را یک ظرفیت ممتاز و بی‌نظیر در توسعه بخش کشاورزی و تولیدات روز‌افزون توصیف کرد و بیان داشت:‌ در کنار مبارزه با آفات و برخی ناهنجاری‌ها و تنش‌های بخش کشاورزی تغییر الگوی کشت شیوه مطلوبی بوده که دولت و مسئولان روی آن هدف‌گذاری کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود مهمترین شاخصه رسیدن به اهداف سال جهاد اقتصادی را برنامه‌ریزی صحیح، تعیین اولویت‌ها، تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، توجه به مناطق محروم، سرعت عمل در انجام کارها و کیفیت‌بخشی در کنار صرفه‌جویی و برخی شاخصه‌های ممتاز دیگر اعلام کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول