اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله کعبی صورت گرفت

کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» در بوته نقد

خبرگزاری فارس: جلسه نقد و بررسی تخصصی کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» با حضور آیت الله کعبی برگزار شد.

کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» در بوته نقد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نشست تخصصی نقد کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» با حضور آیت الله کعبی، پیش از ظهر امروز در پژوهشکده تحقیقات اسلامی قم برگزار شد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نویسنده این کتاب، حجت الاسلام نوروزی و آیت الله عباس کعبی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن اینکه دبیر علمی این نشست نیز دکتر عظیمی بود.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نویسنده کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» نخستین سخنران این جلسه بود که با اشاره به تحقق حاکمیت نظام الهی در ایران توسط امام خمینی(ره) گفت: دشمنان اسلام به اهمیت مسئله ولایت فقیه پی برده و سعی در متلاشی کردن آن دارند.

وی افزود: هدف از نگارش این کتاب، تبیین صحیح مسئله ولایت محوری است زیرا این امر بزرگ‌ترین وظیفه‌ای است که بر دوش محققان و پژوهشگران در شرایط کنونی قرار دارد.

در ادامه، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به عنوان یکی از داوران این نشست به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی نوعی مباحث علمی تلقی می‌شود، گفت: نگاه سیستمی به دین از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» است.

جلسه نقد و بررسی کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» با سخنرانی حجت الاسلام نوروزی ادامه یافت و شرکت کنندگان با عناوین مختلف و سرفصل‌های این کتاب آشنا شدند ضمن اینکه یک نسخه از این کتاب نیز به هر یک از شرکت کنندگان اهدا شد.

کتاب «ولایت محوری، چیستی، چرایی و چگونگی» توسط حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، برترین نویسنده اهل قلم هفتمین همایش کتاب سال سپاه، به رشته تحریر در آمده و توسط انتشارات زمزم هدایت در 184 صفحه به زیور طبع آراسته شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول