اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان

پیست کارتینگ کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: پیست کارتینگ شهر کرمان با حضور استاندار کرمان و جمعی دیگر از مسئولان استانی افتتاح شد.

پیست کارتینگ کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اسماعیل نجار استاندار کرمان در آیین افتتاح پیست کارتینگ شهر کرمان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان تاکنون اقدامات بسیار خوبی را به انجام رسانده‌اند.

وی با تشکر از راه‌اندازی پیست کارتینگ کرمان‌‌ بیان داشت: افتتاح این پیست در آستانه نوروز محلی مفرح و شاد را برای استفاده مردم به ویژه جوانان ایجاد کرده است.

نجار با اشاره به اینکه بخشی افراد حاضر در بیمارستان‌ها مجروحان تصادفات هستند، ‌عنوان کرد: افراد علاقمند می‌توانند به جای معابر و خیابان‌ها‌ با مراجعه به این پیست، هیجان خود را به صورت ایمن نمایش دهند.

وی از راه‌اندازی دو پیست گلایدر در منطقه کوهپایه و خانوک خبر داد و گفت: مکان‌های راه‌اندازی این پیست‌ها مشخص، مجوزهای لازم نیز دریافت شده و در حال تأمین اعتبار برای احداث این پیست‌ها هستیم.

شهردار کرمان نیز در این آیین گفت:‌ شهرداری علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، اقدامات اجتماعی و فرهنگی را نیز بر عهده دارد که بخشی از اقدامات فرهنگی شهرداری‌ به ورزش و پر کردن بهینه اوقات فراغت مردم به ویژه جوانان مربوط می‌شود.

ابوالقاسم سیف‌اللهی با اشاره لزوم ایجاد فضاهای شاد و مفرح برای مردم به ویژه جمعیت جوان کرمان‌ عنوان کرد: در دوره شهرداران قبلی پیست موتور‌سواری و اتومبیلرانی زیر پوشش شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان مقام اول آسیایی را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: امیدواریم پیست کارتینگ کرمان به بهترین وجه مورد استفاده مردم و به ویژه جوانان قرار گیرد.

حسین کردی قائم‌مقام شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کرمان نیز گفت: پیست کارتینگ کرمان در زمینی به مساحت سه هکتار توسط شهرداری و با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول