اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی پیست کارتینگ در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر از راه‌اندازی پیست کارتینگ در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی پیست کارتینگ در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ظهر امروز این گروه از مدیران ارشد آسیا و اقیانوسیه و یکی از مدیران ارشد شرکت یانمار که صبح امروز جهت بازدید منطقه ویژه به بوشهر آمده بودند، به طور رسمی با حضور مهندس احمدی در بازدیدی از مراحل فیزیکی نمایندگی موتورهای دریایی یانمار شرکت صدفکاران موافقت خود را از این پیشرفت اعلام کردند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر نیز گفت: این طرح موجب اشتغالزایی 40 نفر از افراد بومی این استان می‌شود و تاکنون با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت دو هکتار در حال انجام مراحل تکمیلی است.
وی تصریح کرد: هزینه تمام شده این پروژه 35 میلیارد ریال تخمین زده شده است که به یاری خداوند متعال در 5 ماه آینده فعالیت خود را آغاز می‌کند.
احمدی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در منطقه ویژه ابراز داشت: به زودی پیست کارتینگ نیز برای پرکردن اوقات فراغت همشهریان در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر در ادامه این اطمینان خاطر را به سرمایه گذاران داد که زمینه را به طور مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه‌های تولیدی و خدماتی فراهم کند تا آنها با فراغ بال بیشتری در ویژه پیشبرد طرح‌های خود برنامه ریزی کنند.
احمدی در خاتمه عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آمادگی خود را برای هرگونه سرمایه گذاری در زمینه‌های تولیدی و خدماتی جهت پیشبرد و اعتلای اقتصاد استان بوشهر اعلام کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول