اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بدرفتاری با مسافران نوروزی با هر نیتی پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه رفتاری که موجب ناراحتی و دلگیری مسافران نوروزی شود برای استان ما و آینده صنعت گردشگری پیامد خوبی ندارد و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

بدرفتاری با مسافران نوروزی با هر نیتی پذیرفتنی نیست

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مردمانی مهمان‌نواز است و صحبت از بدرفتاری با میهمانان نوروزی در این استان چندان موضوعیت ندارد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: مردم این استان در طول تاریخ آن ‌چه را که داشته و حتی نداشته و به زحمت به دست آورده‌اند در پای مهمانان خود ریخته‌اند و شاید یکی از دلایل محرومیت‌ها همین بذل و بخشش‌هایی باشد که در هیچ کجای کشور ایران چنین رسم و مرامی وجود ندارد.

نیکزاد در ادامه با بیان این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد باید در آینده برای توسعه بیش از هر چیز به صنعت گردشگری و توریسم متکی باشد، تصریح کرد: هنگامی که پروردگار همه مواهب در این بخش را عطا کرده است چرا نباید به درستی از آن استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که گاهی اوقات انسان از داشتن این همه ظرفیت از یک سو و بیکاری در سوی دیگر احساس اندوه و غم می‌کند، افزود: باید باور داشته باشیم که با این همه قابلیت طبیعی می‌توان نه تنها جمعیت 700 هزار نفری این استان بلکه بخش بزرگی از جوانان کشور را مشغول به کار کرد.

نماینده عالی دولت در این استان بیان داشت: اکنون وظیفه داریم همه با هم با فرهنگ‌سازی ابتدا ذهن گردشگر و مسافر را به این استان معطوف کرده و با همین امکانات اندک ولی با رویی گشاده و ملاطفت و ملایمت زمینه را برای رسیدن به صنعت گردشگری پویا فراهم سازیم.

نیکزاد عنوان کرد: بیش از همه مسئولان و کسانی که به صورت رو در رو با مسافران نوروزی سر و کار دارند باید به گونه‌ای برخورد کنند که چهره استان در نزد آن‌ها مخدوش نشود.

وی یادآور شد: حتی یک شایعه کوچک نیز می‌تواند چنان تاثیر برانگیز باشد که برای چند سال وجهه گردشگری این استان را نزد مسافران بد جلوه دهد و اکنون ما وظیفه داریم که با حساسیت و وسواس از بروز چنین امور ناخوشایندی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول