اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام عنوان کرد

فروردین 91 جشن کلنگ‌زنی گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: کلنگ‌زنی گازرسانی به دو بخش قلعه‌رئیسی و دیشموک با قول مساعد مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در فروردین ماه جاری انجام می‌شود.

فروردین 91 جشن کلنگ‌زنی گازرسانی به دیشموک و قلعه‌رئیسی

 حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: یکی از کارهایی که در طول دوره نمایندگی مجلس با قوت پی‌گیری می‌کردم موضوع گازرسانی به مناطق مختلف و البته صعب‌العبور حوزه انتخابیه‌ام بود.

 نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مورد گازرسانی به دو بخش قلعه‌رئیسی و دیشموک نیز پی‌گیری‌های زیادی انجام دادم و هیچ‌گاه این موضوع را به فراموشی نسپردم.

 بزرگواری با بیان این‌که مطالبه گازرسانی به این دو منطقه از سوی مردم مطالبه‌ای به حق است و کم‌کاری راجع به آن از سوی هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست، عنوان کرد: در چند روز اخیر دیداری خصوصی با مدیرعامل گاز کشور مهندس اوجی داشتم که وی نیز خواهان انجام این پروژه بود.

 این نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بر همین اساس آقای اوجی به مهندس صیدالی مدیر شرکت گاز استان به صورت تلفنی دستور داد تا این‌که در فروردین جاری و در سال 91 کلنگ این پروژه به زمین زده شود.

 بزرگواری افزود: این کار در فروردین به حتم انجام خواهد شد و اکنون من و همه مردم این دو بخش منتظر چنین اقدامی هستیم و به همراه مردم دیشموک و قلعه‌رئیسی جشن کلنگ‌زنی گازرسانی به این دو منطقه را برپا خواهیم کرد.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول