اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند یک جانباز به رئیس‌ جمهور خیر مقدم می‌گوید

خبرگزاری فارس: در ابتدای ورود رئیس‌ جمهور به استان البرز فرزند یک جانباز دفاع مقدس به محمود احمدی‌نژاد خیر مقدم می‌گوید.

فرزند یک جانباز به رئیس‌ جمهور خیر مقدم می‌گوید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج در حالی که تا دقایقی دیگر محمود احمدی‌نژاد برای انجام چهارمین سفر هیئت دولت وارد استان البرز خواهد شد، زهرا دامرودی فرزند یک جانباز 70 درصدی هشت سال دفاع مقدس متنی را برای خیر مقدم به رئیس جمهور قرائت خواهد کرد.

وی که دختر بچه‌ای 9 ساله است به خبرنگار فارس در کرج گفت: پس از آنکه متن آماده شده را خطاب به رئیس جمهور کشورم خواندم می‌خواهم یک درخواست نیز از احمدی‌نژاد داشته باشم.

وی افزود: تقاضای من رسیدگی به وضعیت جانبازان دفاع مقدس است و انتظار دارم رئیس جمهور به افرادی که برای کشورشان جان خود را هدیه دادند تسهیلات ویژه برای درمان اختصاص دهد.

*چهارمین سفر استانی رئیس‌ جمهور و هیئت دولت به استان البرز با تأخیر چند ساعته انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در حالی که قرار بود ساعت 8:30 دکتر محمود احمدی‌نژاد وارد استان البرز شده و ساعت 9 سخنرانی رئیس‌جمهوری در ورزشگاه مخابرات کرج انجام شود اما تا این لحظه دکتر محمود احمدی‌نژاد وارد استان البرز نشده است، این در حالی است که روز گذشته مسئولین استانداری البرز ساعات ورود رئیس جمهور را اعلام کرده بودند و هم‌چنین در سطح شهر بنرهایی برای دعوت  مردم در رأس ساعت 9 برای سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد نصب شده بود.

در حال حاضر مسئولان استانی در محل زمین چمن دانشکده پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در شهرستان کرج حضور داشته و منتظر ورود رئیس‌جمهور هستند.

خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران به همراه مسئولانی چون قدرت‌الله ضیایی‌فر، مدیرکل اداره شهرسازی استان البرز، سردار اکبرشاهی، فرمانده نیروی انتظامی استان و فاطمه آجرلو نماینده مردم کرج در مجلس حضور دارند.

اخبار تکمیلی از سفر رئیس جمهور متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول