اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مشهد:

کارگزاران دولت باید برانداز منکرات در جامعه باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: کارگزاران دولت باید بدانند که کارگزار حاکمیت دین و براندازی منکرات در جامعه هستند و این امر مهم را در عملکرد خود نشان دهند.

کارگزاران دولت باید برانداز منکرات در جامعه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: محتوای این نظام دین مبین اسلام و ارزش‌های اسلامی است ولی محتوای نظام‌های غربی و استکبار، ترور، نیرنگ و سلطه‌طلبی، توسعه ناهنجاری و فتنه‌انگیزی‌ها است.

علم‌الهدی ایمان واقعی را نشان پایبندی به احکام دین خواند و ادامه داد: از نمونه‌های آن می‌توان به تولی و تبری عملی به امثال حضرت امام خمینی(ره)، شهدا، ایثارگران اشاره کرد زیرا از همه هستی خود فقط برای رضای معبود گذشتند.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده و پرشور مردم افزود: حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مانور صلابت رهبر معظم انقلاب و ملت ایران در سطوح ملی و بین‌المللی بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون دشمنان اسلام در برابر حضور گسترده مردم ایران در انتخابات مجلس سکوت کرده‌‌اند، گفت: شرکت پرشور و آگاهانه در این انتخابات نشان داد که مردم عنایت خاصی به تبعیت از منویات ولی‌فقیه دارند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور حداکثری خود در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب بار دیگر خط بطلان بر نغمه‌های مسموم دشمنان و ایادی سرسپرده داخلی و خارجی آنها کشید، گفت: دشمنان در این انتخابات بار دیگر به این نکته مهم دست یافتند که هر چه برای ضربه به نظام اسلامی خرج کنند، نتیجه عکس می‌گیرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول