اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

اقدامات انجام شده دولت باید تحلیل‌گرانه بررسی شود

خبرگزار فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: برای رسیدن به جایگاه ایده‌آل باید در یک نشست تحلیل گرانه و نگاه کارشناسانه اقدامات انجام شده دولت در حوزه‌های متفاوت را مورد بررسی و واکاوی قرار داد.

اقدامات انجام شده دولت باید تحلیل‌گرانه بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضا‌نیا ظهر امروز در جمع اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهرستان، دستگاه‌های اجرایی در طول سال جاری عملکرد خوبی داشته‌اند.

وی افزود: برای رسیدن به جایگاه ایده‌آل باید در یک نشست تحلیل گرانه و نگاه کارشناسانه اقدامات انجام شده در حوزه‌های متفاوت را مورد بررسی و واکاوی قرار داد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه اصلاح و تغییر و تحول زمانی ایجاد می‌شود که خود انسان هم اراده کند، تاکید کرد: با عزمی راسخ در سال آتی با توکل به خدا و همگرایی مجموعه مومن و متعهد، برای پویای و توسعه توانمندی‌های بالفعل و بالقوه موجود در تویسرکان حرکتی مستمر و اثر گذار را باید آغاز کنیم چرا که شهرستان عقب ماندگی‌های زیادی دارد.  

وی بیان داشت: تدوین برنامه منسجم و کارشناسی شده با سر فصل تلاش و همت مضاعف در قالب گام‌های مستحکم برای خدمت‌گذاری به مردم در همه عرصه‌ها ضروری است.

رضانیا با اشاره به اینکه باید از عمر به نحو مطلوب و ارزشمند بهره گرفت، اذعان داشت: اگر مبنای کار و انجام مسئولیت را برای رضای خداوند و خدمت به مردم بگذاریم عمل صورت گرفته ماندگار و به مثابه خیر دنیوی و اخروی برای انسان ثبت خواهد شد.

وی با تاکید براینکه شأن اجتماعی امروز ما به برکت وجود امام خمینی(ره) و خون شهداست، تصریح کرد: همه ما مسئولیت داریم از تمامی فرصت‌های ایجاد شده در عرصه‌های مختلف برای ارتقای زندگی فردی و اجتماعی مردم به بهترین نحو استفاده کنیم.

فرماندار تویسرکان اذعان داشت: با حرکت تاریخی و متعالی بنیانگذار انقلاب اسلامی بزرگترین مسائل گره گشایی شد به صورتی که امروز شاهد بیداری ملل جهان علیه حرکت‌های مستبدانه و خودخواهی‌های استکبار هستیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود ضمن تقدیر از حضور بی‌نظیر مردم تویسرکان در صحنه انتخابات تاکید کرد: با وجود همه برنامه‌ریزی‌های دشمن مشارکت مردم در انتخابات نهم نسبت به دوره قبل 20 درصد افزایش داشته است. 

رضانیا با اشاره به اینکه برخی از عناصر سعی دارند فضای سالم انتخابات را با فضا سازی مسموم، به کام مردم تلخ کنند، تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان تویسرکان در امنیت و سلامت کامل بدون کمترین تخلف برگزار شد.

وی با تأکید بر این که نباید بگذاریم حلاوت مشارکت حماسی با حرف‌های بی‌سند به کام مردم تلخ شود، خاطرنشان کرد: دشمن با رصد برنامه‌های حاشیه‌ای در قالب طرحی نرم برای القاء اهداف خود به مردم  استفاده می‌کند پس می‌طلبد با بصیرت و آگاهانه رفتار کنیم.

فرماندار تویسرکان در پایان با اشاره به  همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی به عنوان مهم‌ترین عامل اشتغالزایی افزون بر تعهد سالیانه آمار اظهار داشت: آمار ارائه شده در کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری مصداق ظرفیت‌های بالای مستعد برای ایجاد فرصت‌های شغلی در شهرستان است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول