اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 150 میلیون تومان به حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از اختصاص 150 میلیون تومان به حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج خبر داد.

اختصاص 150 میلیون تومان به حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در حاشیه سفر به شهرستان دشتی جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به اهداف سفرش به شهرستان دشتی گفت: هدف من حضور در کنار مردم فهیم شهرستان دشتی و افتتاح ساختمان جدید حوزه علمیه سفیران هدایت و شرکت در یادواره شهدای روستای زایر عباسی است.

استاندار بوشهر افزود: از طرف استانداری مبلغ 150 میلیون تومان برای حوزه علمیه سفیران هدایت خورموج در سال آینده برای خرید کولر و فرش این مدرسه پرداخت می‌شود.

وی با تبریک موفقیت تیم والیبال دلیران دشتی گفت: تیم والیبال دلیران دشتی نماینده استان بوشهر بوده و موفقیت این تیم در زیرگروه لیگ کشور موفقیت استان بوشهر است.

جهانبخش ادامه داد: تیم‌هایی که به رده‌های بالاتر صعود می‌کنند از آنها حمایت بهتری صورت می‌گیرد و اعتبار آن‌ها افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر افزود: صعود این تیم را به لیگ دسته یک کشور به مردم استان و به‌ویژه مردم دشتی تبریک می‌گویم و دست این بازیکنان را می‌بوسم.

فرماندار دشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: موفقیت تیم والیبال دلیران دشتی در آستانه سال نو هدیه خوبی برای مردم دشتی است و شادی مردم با این موفقیت در نوروز امسال دو برابر می‌شود.

سید علی هاشمی افزود: از تک تک بازیکنان و کادر فنی تقدیر می‌کنم و امیدوارم در رده‌های بالاتر نیز برای استان و شهرستان افتخار بیافرینند.

وی ادامه داد: حضور تیم والیبال دلیران و بازی‌های زیبا و بردهای خوب آنها نشان از روحیه خواستن جوانان دشتی داشته و باید این روحیه را در جوانان تقویت کنیم.

شایان ذکر است تیم والیبال دلیران دشتی موفق شد به لیگ دسته اول کشور راه یابد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول