اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

با وجود انباشت برف سنگین راه‌های تکاب باز است

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: با وجودی که برف سنگین در راه‌های تکاب انباشت شده ولی مسیرها برای تردد مردم باز هستند.

با وجود انباشت برف سنگین راه‌های تکاب باز است

محمد‌علی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تکاب به فعالیت راهداران برای باز کردن راه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مسیرهای ارتباطی این شهرستان باز هستند و از این جهت مشکل چندانی وجود ندارد.

وی به مسدود بودن راه تکاب - ایران‌خواه اشاره کرد و گفت: این مسیر هم‌اکنون مسدود است زیرا در بعضی محورها حتی تا ارتفاع 10 متر نیز برف انباشت شده است لذا راهدارها به طور مستمر برای باز کردن راه تلاش می‌کنند ولی به طور مجدد مسیر با برف مسدود می‌گردد.

این مسئول ادامه داد: مسیر تکاب - ایران‌خواه مسدود است ولی مردم برای تردد با مشکل روبه‌رو نیستند چرا که مسیر جانبی علی‌آباد - نخوددره برای رفت و آمد ایجاد شده است پس در حال حاضر تا رفع مشکل از این مسیر استفاده می‌شود.

داعی ادامه داد: با توجه به اینکه مشکلات این مسیر ارتباطی در روزهای نخست حاد بود معاون امور روستایی وزیر راه و مدیر کل راه ترابری آذربایجان غربی در روزهای نخست با حضور یافتن در محل از این منطقه بازدید کردند تا از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در شهرستان خانوار گرفتار در کولاک و برف گزارش نشده است خاطر نشان کرد: مسیر ارتباطی چهار روستا به طور کامل قطع شده بود ولی با اهتمام راهداران این مسیر باز شد پس مردم در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برند حتی در این مدت انجام دادن هیچ‌گونه عملیات نجات احساس نیاز نشده است.

فرماندار تکاب با اشاره به فعالیت مستمر راهدارها برای جابه‌جایی برف، از اقدامات اداره راه به ویژه مسئول ماشین‌آلات این اداره تقدیر کرد و اظهار داشت: از نخستین روزهایی که مردم این منطقه با مشکل برف و کولاک مواجه شدند آقای مختارزاده در این منطقه برای پیگیری امور مستقر شد در این راستا کمک‌های سخت‌افزاری شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب را هم جلب کرد.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول