اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زمستان امسال صورت گرفت

1.5 میلیون تن برف‌روبی در راه‌های درگز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری درگز از اجرای حدود 1.5 میلیون تن برف‌روبی در راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان از ابتدای زمستان امسال تاکنون خبر داد.

1.5 میلیون تن برف‌روبی در راه‌های درگز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، محسن قربان‌نژاد اظهار کرد: راه‌های حوزه استحفاظی درگز به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان، همه ساله شاهد بارش برف بسیار سنگین در اکثر ایام زمستان است که برف‌روبی و باز نگه‌ داشتن راه‌های این حوزه، به ویژه گردنه‌های الله‌اکبر و تیوان که در زمره محورهای شریانی و ترانزیتی استان و حلقه اتصال با پایانه مرزی لطف‌آباد است، همواره با مشکلات بسیاری رو به رو است.

وی افزود: در سه ماه گذشته در پی بارندگی‌های پیاپی و شدید، عملیات برف‌روبی محورها به میزان یک میلیون و 450 هزار تن در تمام محورهای شهری و روستایی حوزه استحفاظی درگز انجام شد.

رئیس اداره راه و ترابری درگز ادامه داد: در این عملیات بالغ بر 4 هزار و 300 تن شن و نمک نیز به منظور پوشش محورهای لغزنده و جلوگیری از یخ‌زدگی سطح راه‌ها مصرف شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول