اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واپسین روزهای سال 90

عملیات خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده کلنگ خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد در روز یک‌شنبه 28 اسفند سال 90 با حضور مسئولان به زمین می‌خورد.

عملیات خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد آغاز می‌شود

کاظم فرهمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق اظهار داشت: یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان‌های بافق و بهاباد گازرسانی بود که به زودی این خواسته محقق و کلنگ خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد به زمین زده می‌شود.

وی ادامه داد: در واپسین روزهای سال 1390 دو عیدی به مردم بافق داده شد، یکی انتصاب مدیری که برای آن تلاش کردند و دیگری روز یک‌شنبه 28 اسفندماه با حضور مسئولان کشوری از جمله رئیس شرکت گاز کشور، مسئولان استان و شهرستان، عملیات انتقال خط لوله گاز به بافق و بهاباد به طور رسمی آغاز خواهد شد.

فرهمند افزود: در این‌باره طی سه سال گذشته نشست‌های مختلفی پیرامون موضوع گازرسانی به این دو شهرستان محروم صورت گرفت و ملاقات‌های متعددی با وزرای نفت و صنعت، معدن و تجارت انجام شد و حتی سؤالی که آخرین بار در تاریخ 11 و 12 اسفندماه سال جاری از وزیر نفت در مجلس مطرح شد، همین موضوع گازرسانی به بافق و بهاباد بود.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس ادامه داد: به یاری خداوند و با دعای مردم شریف، روز یکشنبه با حضور در شهرستان بافق، این خواسته مردم نیز محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال بافق به طول حدود 104 کیلومتر تا شهرستان بافق و سپس به بهاباد و مناطق اطراف را شامل می‌شود و با اجرای این پروژه علاوه بر بهره‌مندی صنایع شهرستان بافق، تمام مناطق دورافتاده شهرستان بهاباد نیز از این نعمت بهره‌مند خواهند شد، به زودی مسائل مربوط به فولاد بافق، طرح گندله‌سازی و صنایع جوار معدنی دیگر نیز به نتیجه خواهد رسید.

گازرسانی به شهرستان بافق از جمله مصوبات دور اول سفرهای استانی هیئت دولت به استان یزد است که در اسفندماه 1385 به تصویب رسید.

عملیات گازرسانی شبکه داخلی بافق نیز که دارای 60 کیلومتر خط شبکه و خط تغذیه است در آبان‌ماه سال جاری آغاز شد و هم‌اکنون در حال اجراست.

مسئولان شرکت گاز اعتبار پروژه انتقال گاز به شهرستان بافق را 80 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند که اختصاص این اعتبار در بخش شبکه داخلی 10 میلیارد تومان و بقیه به خط انتقال گاز به بافق اختصاص دارد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول