اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

صبا چیزی برای از دست دادن ندارد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما در تلاش برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان به مصاف شهرداری خواهیم رفت.

صبا چیزی برای از دست دادن ندارد

ناصر بختیاری زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بازیکنان ما این روزها با انجام تمرینات شاداب آماده دیدار حساس هفته یازدهم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور برابر شهرداری تبریز می‌شوند.

وی با مهم دانستن بازی تیمش با شهرداری تبریز، تصریح کرد: در هفته‌های گذشته به خوبی مقابل حریفان خود بازی کرده‌ایم و در دیدار قبلی خارج از خانه مقابل تیم ذوب آهن اصفهان نیز خوب بازی کردیم، فکر می‌کنم الان شرایط خوبی برای دیدار با شهرداری تبریز داریم.

مربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: در تیم ما در حال حاضر شرایط خوبی وجود دارد و اعتقاد دارم که صبای قم با ارائه بازی هماهنگ و خوب خود قطعا می‌تواند در این دیدار با وجود بازی در حضور تماشاگران حریف بهترین عملکرد را نیز به نمایش بگذارد.

مربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: برای همین روند آماده‌سازی خود را با نظم و فشردگی بالایی دنبال می‌کنیم و اطمینان دارم با این روند حتما در هفته‌های بعدی امتیازات بیشتری را تصاحب خواهیم کرد تا تیم جایگاه خود در جدول را تثبیت کند.

وی خاطرنشان کرد: در مورد بازی حساس روز شنبه آینده مقابل تیم فوتبال شهرداری تبریز هم باید بگویم که دو تیم در شرایط بسیار خاصی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و جایگاه هر کدام آنها در جدول رده‌بندی تاثیری در نتیجه پایانی نخواهد داشت.

بختیاری‌زاده ابراز کرد: در دو فصل اخیر لیگ برتر بازی‌های صبای قم و شهرداری تبریز در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دارای زیبایی‌ها و حساسیت‌های زیادی بوده است ولی شرایط این دیدار بسیار متفاوت خواهد بود و ما به دنبال پیروزی هستیم.

وی اضافه کرد: هر تیمی که از هماهنگی بیشتری برخوردار بوده و موقعیت‌های خود را به راحتی از دست ندهد بدون شک با پیروزی میدان را ترک خواهد کرد و اعتقاد دارم که بازیکنان ما روی هماهنگی و تاکتیک‌های مورد نظر خود تمرکز کرده و به دنبال نتیجه دلخواه هستند.

مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: بدون شک صبای قم روحیه و انگیزه زیادی دارد تا ان‌شاءالله بتواند از این دیدار خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز مقابل شهرداری تبریز به سه امتیاز دست یافته و روند خوب خود را تداوم ببخشد.

وی عنوان کرد: اطمینان می‌دهم که نتایج دیدارهای اخیر روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی نخواهد گذاشت و کادر فنی نیز سعی می‌کند روحیه تیم را افزایش داده و تیم از هر نظر آماده این مسابقه حساس شود.

بختیاری‌زاده افزود: صبای قم با بازیکنانی که در اختیار دارد اگر دقت کرده و از فرصت‌ها خوب استفاده کند حتما هم در این دیدار پیروز می‌شود و هم در هفته‌های بعدی شاهد اقتدار تیم خواهیم بود و در این بین مسئولان و هواداران نیز باید حمایت خوبی از تیم داشته باشند.

دیدار صبای قم و شهرداری تبریز از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 شنبه آینده در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول