اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شایق:

مردم آذربایجان منافع ملی را بر همه چیز ترجیح می‌دهند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مردم آذربایجان منافع ملی را بر همه چیز ترجیح می‌دهند.

مردم آذربایجان منافع ملی را بر همه چیز ترجیح می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق ظهر امروز در دیدار با جمعی از اهالی آذرشهر با اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تمام دلسوزان و گروه‌های وفادار به نظام در ایجاد شور و شوق انتخاباتی و برگزاری شایسته آن نقش داشتند و همین حضور فعال مردم باعث شد تا افراد فرصت‌طلب و تفرقه‌افکن مجالی برای ابراز وجود پیدا نکنند.

وی، انقلاب اسلامی را متعلق به مردم دانست و افزود: در طول بیش از سه دهه هر کجا که انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن نیازمند حضور مردم بوده‌اند، انسان‌های آزاده از هر گروه و دسته سیاسی به صحنه آمده و حماسه‌های جاویدان از خود خلق کرده‌اند که انتخابات مجلس نهم نیز یکی از همین حماسه‌ها است.

شایق تصریح کرد: ملت شجاع و بابصیرت ایران با وجود تبلیغات مسموم دشمنان و در لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های رای حاضر شده و نسبت به انتخاب افراد اصلح اقدام کردند.

وی افزود: دشمنان ملت ایران در ماه‌های اخیر سعی داشتند با بزرگنمایی مشکلات و ناامید کردن مردم آنان را نسبت به سرنوشت خود و کشور بی‌تفاوت کنند ولی ملت ایران و به ویژه مردم آذربایجان بار دیگر ثابت کردند که منافع ملی را بر هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

نماینده دوره هفتم مجلس، مشارکت مردم در رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور را باعث نشاط جامعه و ارتباط آسان‌تر مردم با ارکان نظام دانست و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پویانمایی سیاسی کشور را به دنبال داشته و اقتدار ملی را تا حدود زیادی افزایش داده است که بازگشت بی‌ سر و صدای سفرای کشورهای اروپایی به تهران یکی از آثار آن است.

شایق، نقش مردم در تحقق اتحاد و انسجام ملی را تعیین‌کننده دانست و گفت: به هر میزان که وحدت و انسجام ملت ایران بیشتر باشد دستیابی به آرمان‌های متعالی و چشم‌انداز‌های روشن نیز آسان‌تر و سریع‌تر خواهد بود و صحنه انتخابات مجلس نهم در شرایط کنونی بهترین موقعیت برای نشان دادن این وحدت و انسجام بود.

 وی در ادامه بار دیگر از حضور پرشور مردم شهرستان آذرشهر قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این حضور در مرحله دوم انتخابات نیز تکرار شود. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول