اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان اردبیل:

305 گشت پیاده سارقان را زیر نظر دارند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان اردبیل گفت: 305 گشت پیاده در ایام نوروز در جای جای استان اردبیل جلوی سرقت‌های احتمالی را می‌گیرند.

305 گشت پیاده سارقان را زیر نظر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر علی روستایی صبح امروز در مراسم آغاز به کار طرح نوروزی پلیس راه در اردبیل اظهار داشت: ما در دو بخش انتظامی و پلیس راهور اعم از درون شهری و برون شهری در ایام نوروز در خدمت مردم هستیم به طوری که طرح نوروزی نیروی انتظامی بزرگترین و گسترده‌ترین طرح اجرایی کشور در این ایام است.

وی خاطرنشان کرد: ما با تمام ظرفیت واحدهای خود  اعم از نیروی انسانی، تجهیزات لوجستیک در صحنه خواهیم بود تا مردم در ایام نوروز سفر ایمن، راحت و کم دغدغه‌ای را سپری کنند.

رئیس پلیس استان اردبیل یادآور شد: پلیس راه استان با تزریق 200 نفر نیروی انسانی در این ایام تقویت شده و تحویل  38 دستگاه خودرو از ستادهای مختلف به انجام ماموریت خود به شکل مناسب کمک می‌کند.

روستایی بیان داشت: از دو هفته پیش تمام نیروهای پلیس راه آموزش‌های جدید را گذرانده‌اند به طوری که این نیروها بدون استفاده از مرخصی شبانه‌روزی و در قالب کشیک‌های مختلف به فعالیت مشغول می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: تیم‌های پلیس در قالب 80 دستگاه خودرو در روز در محورهای اصلی و فرعی استان در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی خواهند بود و ما امسال سعی کردیم محورهای فرعی را نظیر خلخال و هشتجین که در سال گذشته مشکل داشتند پوشش دهیم.

رئیس پلیس استان از همکاری خوب اورژانس، راهداری و هلال احمر در کمک به پلیس راه در انجام وظایف و رسالت‌ها تصریح کرد: این همپوشانی و هم‌افزایی امسال نیز سبب می‌شود سفر کم‌خطری را در استان شاهد باشیم.

 

روزانه 190 گشت خودرویی پلیس فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، روستایی در ادامه سخنان خود با اشاره به تمهیدات انجام شده در حوزه انتظامی و فعالیت 190 گشت خودرویی و موتوری به صورت روزانه در نقاط مختلف استان بیان داشت:‌ اگر آب و هوا اجازه گشت موتوری را ندهد این ظرفیت به گشت پیاده تبدیل می‌شود.

وی از نوسازی ناوگان انتظامی شهر اردبیل خبر داد و افزود: ما امسال در یک حرکت مثبت تلاش کردیم تا ناوگان انتظامی شهر اردبیل را نوسازی و تجهیز کنیم.

 

کاهش محسوس تلفات چهارشنبه سوری در اردبیل

فرمانده انتظامی استان در ادامه سخنان خود از کاهش تلفات و دستگیری‌ها در چهارشنبه آخر سال خبر داد و یادآور شد: حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته کمتر بود به طوری که تنها 15 مصدوم و تعداد معدودی دستگیری را شاهد بودیم.

روستایی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی نیز چند مورد آتش‌سوزی مختصر را اطفا کرده و تنها به یک خودرو خساراتی وارد شده است.

این مسئول در ادامه بیان داشت: پلیس با استقرار در مناطق جرم‌خیز و حساس شهر اردبیل و دیگر شهرها تلاش می‌کند تا جلوی بسیاری از جرایم به ویژه سرقت‌ها را بگیرد که در همین راستا در قالب کانکس و ایستگاه‌های پلیس در 14 نقطه شهر اردبیل استقرار پیدا می‌کنیم.

رئیس پلیس استان ادامه داد: پلیس برای مناطق پر‌تجمع نظیر پارک‌ها به ویژه پارک فدک و شورابیل نیز برنامه‌های انتظامی و گشت‌های پیاده و خودرویی تدارک دیده تا در این مناطق نیز از حوادث احتمالی جلوگیری کند.

روستایی از تدارک 20 ایستگاه انتظامی پلیس در نقاط مختلف استان به ویژه دو مورد در شهر سرعین و همچنین استقرار پلیس راه در 32 منطقه حادثه‌خیز استان در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در ایستگاه‌های پلیس بروشور‌های فرهنگی، آموزش‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی توزیع می‌شود و در 20 روز اجرای طرح سعی داریم سفر ایمن و همراه با آرامش را برای خانواده‌های ایرانی در استان اردبیل تدارک ببینیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول