اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاهین در شیراز غریبه نیست

حافظیه در انتظار یزله بوشهری‌ها / یک قدم تا قهرمانی شاهین

خبرگزاری فارس: شاهین بوشهر امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز در دیدار پایانی جام حذفی به مصاف استقلال تهران می‌رود و تا قهرمانی در جام حذفی یک قدم فاصله دارد.

حافظیه در انتظار یزله بوشهری‌ها / یک قدم تا قهرمانی شاهین

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر انتظارها به سر آمد و روز موعد فرا رسید، امروز هزاران بوشهری با شور و شوقی وصف ناشدنی خود را به ورزشگاه حافظیه شیراز رساندند تا بار دیگر شاهین را در رقابتی حساس و فراموش نشدنی همراهی کنند.

از روز گذشته تا امروز محور بوشهر به شیراز مملو از حضور خودروهایی بوده که برای حمایت از شاهین بوشهر مسافران خود را به شیراز می‌رسانند تا در آستانه بهار طبیعی در شهر گل و بلبل شاهین را حمایت کنند.

هر چند بوشهری‌ها چندان مایل نیستند نگاهی به وضعیت شاهین در لیگ برتر داشته باشند اما امروز همه دوست دارند تا تیم محبوبشان علاوه بر نخستین قهرمانی ایران عیدی به‌یادماندنی هم به هواداران خود بدهد.

شاهین بوشهر امروز در حالی به مصاف استقلال تهران می‌رود که در طول فصل فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است اما افراشته رئیس هیئت مدیره زحمتکش و پر تلاش این تیم نهایت همت خود و همکارانش را برای رسیدن شاهین به جام قهرمانی به کار گرفته است.

امروز شاهین در شیراز غریبه نیست و علاوه بر هزاران هوادار بوشهری که از نقاط مختلف استان بوشهر خود را به شیراز رسانده‌اند، بوشهری‌های مقیم استان فارس نیز برای حمایت از شاهین به ورزشگاه حافظیه آمده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بوشهری‌ها از صبح امروز خود را به ورزشگاه رساندند تا شاهد دیدار فینال جام حذفی باشند دیداری که می‌تواند برای مردم استان بوشهر دیداری حماسی باشد.

شاهین بوشهر تاکنون طعم قهرمانی در ایران را نچشیده اما هواداران این تیم بی‌صبرانه در انتظار قهرمانی این تیم هستند.

امروز تمام بوشهری‌های دنیا چشمشان به ورزشگاه حافظیه است تا شاهد قهرمانی شاهین باشند و ورزشگاه حافظیه، خیابان‌های شیراز، جاده شیراز به بوشهر، ورودی شهر بوشهر در انتظار شادمانی و یزله بوشهری‌ها هستند.

یادداشت: ایمان ندومی

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول