اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیرانشهر اعلام کرد

استقرار 186 شعبه برای اخذ رای در پیرانشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار پیرانشهر گفت: 186 صندوق اخذ رای برای جمع‌آوری آرا مردم در پیرانشهر در نظر گرفته شده است.

استقرار 186 شعبه برای اخذ رای در پیرانشهر

اروج مجاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 186 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرا مردم در بخش مرکزی شهرستان پیرانشهر و شهرستان سردشت به عنوان بخش فرعی وجود دارد.

وی افزود: 91 شعبه اخذ رای در شهرستان پیرانشهر و 87 شعبه سیار و ثابت نیز در شهرستان سردشت در محل‌های از قبل پیش‌بینی شده وجود دارد.

وی با بیان اینکه ستادهای انتخاباتی کاندیداها بسیار پرشور و فعال هستند، گفت: شور و شوق فراوانی در ستادها و محل‌های تبلیغاتی این شهرستان وجود دارد و رقابت میان نامزدها شدید است.

مجاهدی در ادامه خاطرنشان ساخت: تمام امکانات برای حضور گسترده مردم برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

فرماندار پیرانشهر با بیان اینکه 3هزار و 200 عوامل اجرایی مسئولیت برگزاری انتخابات را در این شهرستان بر عهده می‌گیرند گفت: این افراد مسئولیت نظارت و بازرسی را داشته و برای این امر آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام با تمام توان برای بر هم زدن نظم و روند انتخابات به میدان آمده‌اند، افزود: دشمنان نظام از عوامل داخلی به‌ویژه فتنه‌گران نیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند.

مجاهدی خاطرنشان کرد: همه باید بر اساس تکلیف دینی و احساسات انقلابی در این انتخابات شرکت کنند و قطعا حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در این دوره، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعهد و تخصص لازم، عدم وابستگی به شرق و غرب از دیگر معیارهای یک انتخاب اصلح است، بیان کرد: ‌فضای انتخابات از سوی نامزدها باید یک فضای دینی و به دور از تخریب و تهمت باشد و طرفداران کاندیداها باید در کمال رفاقت با یکدیگر، در مناطق مختلف به تبلیغ و رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول