اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

فاصله زمانی قطار شهری مشهد به 4 دقیقه می‌رسد / واگن‌های قطار شهری وارد ‌می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار مشهد گفت: آخرین سری واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد امروز وارد بندرعباس می‌شود که با افزوده شدن این واگن‌ها سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری مشهد به 4 یا 5 دقیقه می‌رسد.

فاصله زمانی قطار شهری مشهد به 4 دقیقه می‌رسد / واگن‌های قطار شهری وارد ‌می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمحمد پژمان عصر امروز در آخرین نشست خبری فصلی خود که در سالن اجتماعات شهدای شهرداری مشهد برگزار شد، در ارتباط با بروز مشکل چند روز گذشته در سیستم قطار شهری مشهد اظهار داشت: هر سیستم الکترونیکی دچار مشکل می‌شود و اینکه عنوان می‌کنید نباید شاهد این‌گونه مشکلات باشیم مانند این است که توقع معجزه داشته باشید.

وی ادامه داد: تأخیر و بروز نقص فنی در هر سیستمی ممکن است شکل بگیرد و در این ارتباط نمی‌توان گفت که نباید این‌گونه مشکلات بروز کند.

شهردار مشهد ادامه داد: در هر سیستمی حتی هواپیما که دارای سیستم پیشرفته‌ای نیز هست شاهد نقص فنی و تأخیر نیز هستیم.

آخرین سری واگن‌های قطار شهری مشهد امروز وارد بندرعباس می‌شود

پژمان در ارتباط با وضعیت قطار شهری مشهد گفت: آخرین سری واگن‌های خط یک قطار شهری مشهد امروز وارد بندرعباس می‌شود که با افزوده شدن این واگن‌ها سرفاصله زمانی خط یک قطار شهری مشهد به 4 یا 5 دقیقه می‌رسد.

وی به مونتاژ دومین دستگاه حفار مکانیزه خط دو قطار شهری مشهد اشاره کرد و افزود: یکی از اقداماتی که در ارتباط با خط دو قطار شهری مشهد صورت گرفت، خرید دو دستگاه حفار مکانیزه بود که در این راستا نخستین دستگاه حفار مکانیزه در خردادماه سال جاری خریداری شد و در حال حفاری تونل خط دو قطار شهری مشهد است.

شهرار مشهد با اشاره به انسداد برخی از خیابان‌های مشهد در راستای ایجاد ایستگاه‌های خط دو قطار شهری مشهد افزود: در این راستا با توجه به اقداماتی که برای تسریع در روند احداث ایستگاه‌های خط دو قطار شهری مشهد صورت گرفت، ایجاد ایستگاه‌های خط دو قطار شهری مشهد در حال اتمام است و در چند ماه آینده دو نقطه از انسدادهای خیابان‌های مشهد برطرف می‌شود.

پژمان در پاسخ به روند توسعه خط یک قطار شهری مشهد گفت: توسعه خط یک قطار شهری مشهد به سمت فرودگاه مشهد آغاز شده است.

خیابان‌های مشهد با 400 هزار تن آسفالت روکش شد

شهردار مشهد در ارتباط با روکش آسفالت خیابان‌های مشهد گفت: در سال جاری تاکنون در حدود 400 هزارتن آسفالت برای روکش خیابان‌های مشهد استفاده شد.

وی ادامه داد: این میزان آسفالت خیابان‌های مشهد در مساحتی در حدود 3 میلیون مترمکعب از معابر اصلی و خیابان‌های مشهد صورت گرفت.

با این میزان آسفالت بازهم من از آسفالت مشهد رضایت ندارم

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در حدود 400 هزار تن آسفالت در خیابان‌ها و معابر اصلی مشهد استفاده شد اما در ارتباط با آسفالت مشهد هنوز با انتظارهای مردم مشهد و آنچه که در نظر داریم فاصله وجود دارد.

قسم نمی‌خورم که معبر خاکی نداریم

پژمان در پاسخ به سؤالی در ارتباط با قول شهردار مشهد برای حذف معابر خاکی مشهد گفت: امسال متفاوت‌تر از سال گذشته در حوزه آسفالت معابر خاکی مشهد اقدام کردیم و در این ارتباط شاید استفاده 400 هزار تن آسفالت در خیابان‌های مشهد از 3 کارخانه شهرداری و کارخانه‌های دیگر گواهی برای این ادعا باشد.

شهردار مشهد گفت: البته در این راستا قسم نمی‌خورم که معبر خاکی در مشهد نداریم و شاید هنوز به صورت جزئی در برخی از مناطق مشهد معبر خاکی وجود داشته باشد که این میزان نیز کمتر از 5 درصد است.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول