اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد خبر داد

پیشرفت 65 درصدی پروژه‌های عمرانی خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد از پیشرفت 65 درصدی پروژه‌های عمرانی این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 65 درصدی پروژه‌های عمرانی خلیل‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، علی‌اصغر مرادزاده در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: هر چند این میزان جذب، با توجه به فرصت چهار ماهه تا پایان سال مالی 90، مطلوب است، اما از دستگاه‌ها انتظار می‌رود با پیگیری بیشتر، باقی مانده این اعتبارات را جذب کند.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: تاکنون 60 درصد از اعتبارات طرح‌های عمرانی شهرستان جذب شده است.

رئیس شورای اداری خلیل‌آباد میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان را 65 درصد اعلام و اضافه کرد: این میزان پیشرفت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از روند قابل قبولی برخوردار است.

وی با اشاره به اهتمام دولت برای توسعه زیرساخت‌های بخش‌های کشاورزی خاطرنشان کرد: اقدامات صورت گرفته در حوزه کشاورزی پنج برابر کل اقداماتی است که در سی سال گذشته صورت گرفته است.

فرماندار خلیل‌آباد در مورد وضعیت راه‌های روستایی شهرستان ادامه داد: خوش‌بختانه در حال حاضر تمام را‌ه‌های روستایی شهرستان به‌سازی و آسفالت شده است.

احمد نجفی رئیس اداره منابع طبیعی خلیل‌آباد نیز در سخنانی منابع طبیعی را متعلق به همه اقشار جامعه دانست و افزود: اداره منابع طبیعی شهرستان با آگاهی از این وظیفه خطیر و در راستای صیانت از منابع طبیعی، در سال جاری پرونده 280 متخلف و متجاوز به این عرصه‌ها را به مراجع قضایی ارجاع داده است.

وی از بیابان‌زدایی، آبخیزداری، ممیزی اراضی، احیاء و حفاظت از مراتع به عنوان بخشی از وظایف اداره متبوع خود یاد و اضافه کرد: خوش‌بختانه در سال جاری در حوزه آموزش و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام/‌ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول