اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار اعضای شورا با مدیرکل ورزش

مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

خبرگزاری فارس: در دیدار اعضای شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل ورزش و جوانان این استان، آخرین وضعیت و مشکلات ورزش در این استان بررسی شد.

مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز نمایندگان مردم در شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار خود با مدیرکل ورزش و جوانان این استان، مهم‌ترین مشکلات شهرستان‌های انتخابیه خود را مطرح کردند.

محمد شفیعی در این دیدار با قدردانی از همکاری‌های اعضای شوراهای اسلامی در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها با مسئولان ورزش در این استان اظهار داشت: ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد با طرح و برنامه ارائه می‌شود و شوراهای اسلامی که به طور ملموس با مشکلات و نیازهای مردم واقف هستند با ارائه طرح و برنامه مشخص به رفع نیازهای جوانان در امر ورزش کمک کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی در همه نقاط این استان می‌تواند روی کمک و حمایت‌های این سازمان در پیگیری و برطرف کردن مطالبات مردم و خواسته‌های به‌حق آنان به‌ویژه در روستاها حساب کنند.

وی ادامه داد: سازمان ورزش و جوانان این استان هر جا که اعضای شوراهای اسلامی بتوانند زمینی را مهیا کنند، آماده ساخت زمین ورزشی فوتبال و تامین امکانات و تجهیزات ورزشی در سایر رشته‌ها است.

شفیعی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا خواست تا استعدادهای انسانی را در رشته‌های مختلف ورزشی به این اداره‌کل معرفی کنند تا برای معرفی آن‌ها به ورزش سطح اول مملکت اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار، جدیت و اهمیت دادن مدیرکل ورزش و جوانان این استان به امور ورزش جوانان و مطالبات آن‌ها را نشان از دلسوزی و وجدان‌کاری وی دانست و گفت: تفاهمات بسیار خوبی با اداره‌کل ورزش و جوانان این استان در امر ورزش صورت گرفته که درصورت عملیاتی شدن آن‌ها تغییرات محسوس و مؤثری در ورزش بخش‌های و شهرستان‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد به‌وجود خواهد آمد.

حسین جهادگر افزود: از آن‌جا که از نزدیک در جریان وضعیت ورزش در این استان قرار دارم باید اذعان کرد که ورزش در کهگیلویه و بویراحمد جان گرفته ولی این اقدامات اگر چه قابل تحسین هستند با توجه به عمق محرومیت و نیازهای مردم کافی نیست و نیاز به استمرار، و کار و تلاش بیشتر و منسجم‌تر وجود دارد.

وی عنوان کرد: برای تقویت قدم‌های برداشته شده در ورزش کهگیلویه و بویراحمد، شورای اسلامی در همه نقاط این استان  برای پیشرفت ورزش در ابعاد مختلف در کنار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

جهادگر بیان داشت: اگر مدیران با بینش صحیح با شرح وظایف و جایگاه شوراهای اسلامی آشنا باشند، بدون شک این شوراها می‌توانند خدمات مؤثری را در نقاط مختلف این استان انجام دهند و به خوبی نقش واسطه‌ای و تسهیل‌کننده میان مردم و مسئولان ایفا کرده و به برطرف کردن مشکلات و نیازهای شهروندان کمک کنند.

وی از برخی مدیران میانی و ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد برای اهمیت ندادن به خدمات و نقش شوراهای اسلامی در این استان انتقاد کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی افرادی هستند که با کمترین توقعات به صورت ملموس در جریان مشکلات و خواسته‌های مردم هستند و برای برطرف کردن آن‌ها خالصانه تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس در این دیدار نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهرستان‌های این استان به بیان مهم‌ترین مشکلات و خواسته‌های مردم در شهرستان‌های هفت‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند که مدیرکل ورزش و جوانان، با ارائه گزارشی از عملکرد خود، این مشکلات را شنید و قول مساعدت و برطرف کردن آن‌ها را صادر کرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول