اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان

سفره‌های هفت‌سین در سطح شهر قوچان گسترده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قوچان گفت : شهرستان قوچان با داشتن ظرفیت‌های بالای گردشگری آماده پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی است و در این راستا سفره‌های هفت‌سینی در سطح شهر گسترده می‌شود.

سفره‌های هفت‌سین در سطح شهر قوچان گسترده می‌شود

اسماعیل حیدری‌آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان قوچان در حوزه گردشگری و قرار گرفتن این شهر در مسیر تردد زائران و گردشگران دومین کلان‌شهر مذهبی جهان، ‌برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی از جمله مسئله اسکان، تهیه اقلام مورد نیاز، امکانات بهداشتی و درمانی و ایجاد امنیت و رفاه برای مسافران صورت گرفته است.

فرماندار قوچان با اشاره به تأثیر مطلوب محیط شهری بر روحیه شهروندان و مسافران نوروزی ادامه داد: پهن‌ کردن سفره‌های هفت‌سین در سطح شهر، گل‌کاری قسمت‌های ورودی شهر و برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با ایام نوروز در رأس اقدامات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ارائه ایده‌های نو و خلاقانه برای جذب مسافران و گردشگران می‌تواند آینده‌ای بسیار خوب را برای توسعه فرهنگ و اقتصادی شهرستان رقم بزند.

حیدری اظهار داشت: روستاهای سرسبز قوچان از دیگر جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری قوچان است که سالانه پذیرای بسیاری از مسافران در ایام تعطیلات نوروز و تابستان است.

فرماندار قوچان آرامش و امنیت خاطر مسافران را مهمترین مسئله دانست و گفت: از تمامی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان در ایام تعطیلات عید استفاده می‌کنیم تا از زائران و مسافران نوروزی به بهترین نحو‌ پذیرایی شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول