اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط حوزه هنری انجام شد

چاپ 2 مجموعه نفیس آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از چاپ دو مجموعه نفیس آثار تجسمی هنرمندان این استان در تیراژ هزار نسخه خبر داد.

چاپ 2 مجموعه نفیس آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی

اسحاق آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: این دو مجموعه حاصل زحمات چند ساله هنرمندان تجسمی این استان است که در قالب دو کتاب نفیس در تیراژ یک‌هزار نسخه منتشر شده است.

 وی بیان داشت: این آثار در بخش‌های خوشنویسی، طراحی، گرافیک، نقاشی و نگارگری هستند.

آقایی ابراز داشت: عناوین این کتاب‌ها "سر جان" و "تجربه دیدار" است و نخستین آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود که چاپ شده است.

 وی عنوان کرد: 12 مجموعه هنرهای تجسمی دیگر شامل مجموعه گرافیک این استان، آثار زنده یاد "امرالله حسینی" و آثار هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد در حال گردآوری است که در آینده نزدیک منتشر می‌شوند.

 

* کارگاه یک روزه فیلم کوتاه در یاسوج برگزار شد

 آقایی همچنین از برگزاری کارگاه یک روزه فیلم کوتاه با حضور استاد خسرو حیدری کارشناس ارشد کارگردانی سینما در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 وی گفت: در این کارگاه بیش از 15 نفر از علاقه‌مندان فیلم کوتاه حضور داشتند که طی آن مباحثی پیرامون ساخت فیلم کوتاه آموزش داده شد.

 قائم مقام حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خسرو حیدری مدرس فیلم کوتاه در کارنامه کاری خود کارگردانی فیلم‌های مطرحی همچون آریوبرزن، کی لهراسب و همچنین عکاسی مجموعه‌های "عشایر و پازن دنا" را به همراه دارد.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول