اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه تجسمی فجر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاهی از آثار هنرمندان راه یافته به جشنواره تجسمی فجر با عنوان نمایشگاه فجر در تالار فرشچیان افتتاح شد.

نمایشگاه تجسمی فجر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر مختاری پیش‌ از ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه آثار هنرمندان راه یافته به جشنواره فجر اظهار داشت: این نمایشگاه شامل آثار تجسمی هنرمندان اصفهانی است که در رشته‌های تذهیب و تشعیر، نگارگری، معماری، تذهیب، کاشی‌کاری و نقاشی در سبک‌های مختلف و ایجاد شده‌اند و به جشنواره تجسمی فجر راه یافتند.

وی در مورد دلایل تأخیر برگزاری این نمایشگاه افزود: پس از اتمام جشنواره فجر نمایشگاه آثار هنرمندان در بهمن‌ماه در تهران برگزار شد و تأخیر در بازگشت آثار هنرمندان به استان‌های خود دلیل فاصله گرفتن این نمایشگاه با جشنواره فجر است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان ادامه داد: این نمایشگاه با هدف بهره بردن هنردوستان اصفهانی از آثار هنرمندان همشهری خود که در جشنواره فجر شرکت کرده‌اند، برگزار شده و در صورت استقبال تمدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در تشویق هنرمندان مؤثر و مفید واقع شود، گفت: پس از برگزاری چندین جشنواره در ماه‌های اخیر، مسئولان پایتخت نیز به این نتیجه رسیده‌اند که در مورد آثار هنری و برگزاری جشنواره‌ها تمرکززدایی کنند و از استعدادهای هنرمندان سایر استان‌ها نیز بهره‌مند شوند.

مختاری اضافه کرد: مدیران و مسئولان می‌توانند با بهره بردن از استعدادهای سایر هنرمندان و وسیع ساختن دایره ارتباط هنرمندان و مسئولان پایتخت و استان‌ها به پیشرفت و رونق آثار هنری کمک کنند.

وی در ادامه در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اتمام مأموریت حمید ندیمی معاون سینمای فرهنگ و ارشاد و نبود جایگزین برای وی بیان داشت: در حال حاضر معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارشاد اصفهان با حفظ سمت در جایگاه معاونت هنری انجام وظیفه می‌کند.

به گزارش فارس، نمایشگاه تجسمی فجر تا 28 اسفندماه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 22 در تالار فرشچیان پذیرای علاقه‌مندان و هنردوستان اصفهانی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول