اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

راه‌اندازی سامانه اداره کار برای استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: به منظور اعلام نیاز نیروی کار توسط ادارات، ارگان‎ها، کارخانجات و شرکت‎ها و استخدام نیروهای مورد نیاز، سامانه اداره کار در بهبهان راه‎اندازی شده است.

راه‌اندازی سامانه اداره کار برای استخدام نیروهای مورد نیاز دستگاه‌ها

فرهاد باذلی‎محبوب امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان بیکاری و رشد فزاینده آن را از معضلات مهم این شهرستان دانست و اظهار داشت: همه مسئولان باید بسیج شده تا مشکل و معضل بزرگ بیکاری و اشتغال را برطرف کنیم زیرا حل این مشکل و ایجاد اشتغال همت عمومی را نیاز دارد.

وی افزود: کوتاهی در این خصوص از هیچ دستگاهی پذیرفته نشده و کلیه دستگاه‎های اجرایی، شرکت‎ها و کارخانجات باید از تمام ظرفیت و بضاعت خود در این راستا استفاده کنند.

باذلی‎محبوب خاطرنشان کرد: ایمان دارم که با همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توانیم معضل بیکاری و مشکل اشتغال فرزندان بهبهان را رفع کنیم.

فرماندار بهبهان در ادامه از راه‎اندازی سامانه اداره کار جهت اعلام نیاز نیروی کار توسط ادارات، ارگان‎ها، کارخانجات و شرکت‎ها خبر داد و ابراز داشت: از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نخواهد بود که فردی را خارج از این سامانه مذکور به عنوان نیروی موردنیاز خود به کار گرفته و اگر هر اداره‎ای خارج از ضوابط، نیرویی را استخدام کند، تخلف محسوب شده و با وی به شدت برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: چنانچه دستگاه‎ها قصد داشته باشند خارج از سیستم و بدون معرفی‎نامه اداره کار، نیروی خود را تامین کنند، جوابگوی مردم به ویژه خانواده‎های معظم شهدا جهت اشتغال فرزندان شاهد نخواهیم بود.

باذلی‎محبوب در ادامه اذعان داشت: رفع معضل بیکاری عزم عمومی را طلبیده و هرکه می‎تواند در این عرصه مفید باشد خود را کنار کشیده و میدان را برای افراد توانمند خالی کند.

وی همچنین ریشه همه مشکلات و ناهنجاری‎های اجتماعی را بیکاری دانست و گفت: شورای اشتغال و مدیران دستگاه‎ها باید تمام توان خود را برای بررسی راهکارها و ظرفیت‎ها در راستای حل معضل بیکاری معطوف کنند.

فرماندار بهبهان در پایان از تدوین طرح‎های اشتغالزا خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن این طرح‎ها شاهد توسعه اقتصادی و تولیدی شهرستان و در نهایت ایجاد فرصت‎های شغلی جدید و رفع مشکل بیکاری باشیم.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول