اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ر‌ئیس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

تعداد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت در محیط کار افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: ر‌ئیس اداره بازرسی کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: برای ایمنی لازم در محیط کار تعداد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت در اصفهان افزایش پیدا کند.

تعداد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت در محیط کار افزایش می‌یابد

امیرمسعود حاجی‌رستم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اقدامات اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور کاهش و کنترل حوادث ناشی از کار بیان داشت: به منظور ارتقای کمی و کیفی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت محیط کار اقداماتی از جمله افزایش تعداد بازرسی‌ها از کارخانه‌ها توسط بازرسان کار استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقای فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث به وسیله کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار از دیگر اقدامات این اداره‌کل است.

ر‌ئیس اداره بازرسی کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از دیگر اقدامات این اداره‌کل سخن گفت و اظهار داشت: ارائه مقاله‌های آموزشی، چک‌لیست‌ها، فیلم، انیمیشن‌های ایمنی و سایر موارد دیگر به وسیله سایت بازرسی کار از دیگر برنامه‌های اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان است.

وی تصریح کرد: طرح ایمنی یار در سراسر استان اجرا می‌شود که در راستای آن تمام کارگران، کارآموزان، دانش‌آموزان و شهروندان در زمینه ایمنی آموزش دیده و هر شهروند و کارگر مسئول ایمنی خود، خانواده و کارگاه مربوط به خود است.

حاجی‌رستم افزود: کتاب و چک‌لیست‌های ایمنی باید تهیه شده و به صورت ابزار شناسایی خطرات محیط کار در تمام فعالیت‌ها در اختیار مدیران و  شاغلان قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: نهادهای مردمی وNGO‌ها باید تقویت شود و در زمینه ایمنی و بازرسی از کارگاه‌ها و ارائه خدمات مشاوره‌ای در استان اقداماتی صورت گیرد.

ر‌ئیس اداره بازرسی کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تأکید کرد: با افزایش تعداد کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار در استان اصفهان همکاری لازم در زمینه ایمنی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول