اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

1500 تن میوه در گلستان توزیع شده است

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: چیزی حدود یک‌هزار و 500 تن سیب و پرتقال از مجموعه تولیدات استان توزیع شده و 450 تن سیب باکیفیت بسیار عالی نیز ذخیره‎سازی شده است.

1500 تن میوه در گلستان توزیع شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی تجری در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که عصر امروز در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار داشت: 13 مباشر اقدام به تامین یک‌هزار و 500 تن میوه کردند که تلاش شده این افراد از مجموعه استان باشند تا در راستای توسعه و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی استان گام برداریم.

وی تصریح کرد: 450 ناظر و بازرس در استان فعالیت دارند که نیمی از این تعداد در مجموعه شهرستان گرگان مشغول امر نظارت و بازرسی و ارائه گزارش از واحدهای صنفی هستند.

نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه برای ایجاد فضای امن مردم و خریداران به اجرای جشنواره مشترک اقدام شده است، یادآور شد: طرح نظارتی از اول اسفند ماه تا 15 فروردین سال آینده برای جلوگیری از هرگونه امکان تخلف ادامه دارد.

تجری بیان کرد: در مجموعه استان هشت نمایشگاه بهاره عرضه کالا در حال فعالیت است و در شهرستان گرگان 253 غرفه با همکاری سایر دستگاه‎ها و واحدهای تولیدی استان از 15 لغایت 24 اسفند دایر است.

وی خاطرنشان کرد: در برپایی نمایشگاه‎های بهاره جلسات متعددی با کمیته‎های پذیرش که با حضور نمایندگان فرمانداری، شهرداری، شورای‎شهر، نیروی انتظامی، مجموعه بازار و انجمن‎های صنفی برگزار شد تا اکنون شاهد تدابیر لازم در شرکت‎های نمایشگاهی برای ایجاد امکانات رفاهی مردم باشیم.

نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان عنوان کرد: در آخرین ارزیابی وزارتخانه خوشبختانه استان گلستان با توجه به مجموعه شهرستان‎های کشور از استان‎های مطلوب معرفی شده است.

تجری بیان کرد: در پخش و توزیع میوه و اقلام پروتئینی تلاش داشتیم با ایجاد غرفه‎های رایگان در مجموعه نمایشگاه‎های بهاره استان اقدام به توزیع کالاهای ضروری مردم از جمله مرغ منجمد، میوه، روغن نباتی و مواد شوینده کنیم تا آرامش خاطر شهروندان در روزهای پایانی سال فراهم شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول