اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی رودبار خبر داد

برپایی 30 نمایشگاه عکس در رودبار

خبرگزاری فارس: رئیس ارشاد اسلامی رودبار از برپایی 30 نمایشگاه عکس و تصویر با موضوعات و عناوین متفاوت در این شهرستان خبر داد.

برپایی 30 نمایشگاه عکس در رودبار

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، غلامرضا دولتی عصر امروز در جمع اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان اظهار داشت: انتخابات پرشور مجلس حماسه‌ای بزرگ برای ایران اسلامی بود و مردم با حضور خود سیلی محکمی استکبار زدند.

وی حضور مردم را در پای صندوق‌های رای را نشان از بینش و آگاهی مردم عنوان کرد و افزود: طبق آمارها میزان مشارکت مردم در شهرستان رودبار بیش از 98 درصد بوده است.

این مسئول بیان کرد: مطابق تعریف امام خمینی (ره) هنری که در خدمت محرومان و پابرهنگان و مستضعفان و در خدمت اسلام ناب محمدی باشد، مورد پذیرش است.

وی امام راحل را هنرمندترین انسان معاصر خواند که توانست سرنوشت انسان را تغییر داده و به خدا نزدیک‌تر کند.

دولتی به تشریح برنامه‌های 12 ماهه ارشاد رودبار اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم جشن‌ها، اعیاد، شهادت ائمه اطهار (ع) و مناسبت‌های دینی و مذهبی با نگاه هنرمندانه با مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان برگزار شده است.

وی تشکیل ستاد اوقات فراغت تابستانی را از برنامه‌های به اجرا درآمده عنوان کرد و یادآور شد: تشکیل جلسه کارگروه اختصاصی اوقات فراغت، فعالیت 22 مرکز تابستانی فرصت شکوفایی و برگزاری همایش مربیان اوقات فراغت دستگاه‌های مختلف از برنامه‌های حوزه اوقات فراغت بوده است.

رئیس ارشاد اسلامی رودبار، به اقدام‌های حوزه سینمایی اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری نشست سینمایی ضرورت فیلم، برگزاری کارگاه نقد و نمایش فیلم با همکاری انجمن سینمای جوانان، نشست هنرمندان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و قدردانی از هنرمندان بسیجی از دیگر برنامه‌های اجرا شده این اداره است.

وی فعالیت حوزه نمایش را در سال گذشته مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: با همکاری هنرمندان شهرستان در 12 ماه گذشته نمایش صحنه‌ای بلبل سرگشته و نمایش مذهبی نوگلان پرپر شده در 11 نقطه از رودبار برگزار شد.

دولتی انجمن شعر و ادب شهرستان را یکی از انجمن‌های فعال ارشاد رودبار معرفی کرد و افزود: برگزاری محافل معنوی شب شعر و عصری با شعر با حضور شاعران شهرستان از جمله برنامه‌های مشترک انجمن شعر و ادب و ارشاد رودبار است.

وی برگزاری محفل معنوی مشق نور کتابت قرآن کریم را یکی دیگر از برنامه‌های ارشاد رودبار برشمرد و بیان کرد: این مراسم با همکاری انجمن خوشنویسان شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

این مسئول برپایی نمایشگاه کتاب، کاریکاتور، عکس، هنرهای تجسمی، نقاشی کارتونی، نمایشگاه رنگ روغن و پوستر را از دیگر برنامه‌های ارشاد رودبار عنوان کرد و بیان داشت: در 12 ماه گذشته حدود 30 نمایشگاه با موضوعات و عناوین مختلف در مناسبت‌های مختلف سال در شهرها و روستاهای شهرستان دایر شدند.

وی، برگزاری جشنواره شعر و حماسه، فراخوان سوگواره عکس کادر تا کربلا، توزیع نرم‌افزار تجلی بصیرت، برگزاری مراسم هفته تعزیه، اجرای موسیقی محلی تاتی و کرمانج و برگزاری جنگ شادی در شش نقطه با همکاری هنرمندان شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرا شده برشمرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول