اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی ‌دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد

آماده‌باش تمام‌ مراکز درمانی هرمزگان برای چهارشنبه‌سوری‌

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از آماده‌باش تمامی مراکز درمانی هرمزگان برای چهارشنبه‌سوری خبر داد.

آماده‌باش تمام‌ مراکز درمانی هرمزگان برای چهارشنبه‌سوری‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه نوروزیان ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمامی امکانات پزشکی استان هرمزگان برای جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در امشب بسیج شده است، اظهار داشت: خانواده‌ها نقش مهمی در جلوگیری از وقوع حوادث به واسطه نظارت بر رفتار فرزندان خود در این شب دارند.

وی با بیان اینکه،‌ می‌توان با کنترل فرزندان وقوع آسیب‌های ناگوار طی امشب جلوگیری کرد، اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های برون شهری و درون شهری و مراکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس استان هرمزگان برای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در شب چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی با اشاره به آمادگی تمامی تیم‌های امدادی و بیمارستان‌ها برای شب چهارشنبه آخر سال، اضافه کرد: در سال گذشته تنها چهار نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان هرمزگان دچار مصدومیت‌های جزئی شدند که این افراد نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

نوروزیان افزود: تمامی تجهیزات بیمارستانی استان هرمزگان کاملاً آماده ارائه خدمات در شب چهارشنبه آخر سال هستند و امیدوارم در این شب هیچ مشکل خاصی ایجاد نشود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آمار کم مصدومان شب چهارشنبه آخر سال در سال گذشته، اظهار داشت: خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر با اقدامات مناسب فرهنگی و پیشگیرانه تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در استان هرمزگان کاهش یافته است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول