اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی خبر داد

پاسخگویی به سئوالات احکام شرعی از طریق پیامک در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی گفت: این مرکز در ایام تعطیلات نوروز از طریق پیامک پاسخگوی سئوالات احکام شرعی پرسش‌گران خواهد بود.

پاسخگویی به سئوالات احکام شرعی از طریق پیامک در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم با بیان اینکه مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی در ایام تعطیل سال نوبت‌های کاری و مسیرهای مختلفی را برای پاسخگویی به سئوالات دینی دارد تصریح کرد: از جمله این مسیرها، پاسخگویی پیامکی است که اختصاص به سئوالات احکام شرعی دارد.

وی افزود: در طول تعطیلات نوروز همانند سایر تعطیلات سال، پاسخگویی از طریق پیامک به سئوالات احکام شرعی بر اساس نظر همه مراجع بزرگوار تقلید ارائه می‌شود.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی گفت: هم‌وطنان عزیز می‌توانند  با شماره پیامک 30009640 سئوالات فقهی و احکام شرعی) خود را ارسال کنند و پرسش‌گران در پیام ارسالی خود همراه با ذکر سئوال، نام مرجع تقلید خویش را نیز باید قید کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما در مرکز ملی پاسخگویی به سئوالات دینی برآن است تا پاسخ سئوال‌های پیامکی پرسش‌گران را کمتر از 24 ساعت به دست آنان برسانیم و البته تحقق این مسئله مشروط براین است که شلوغی مسیرهای مخابراتی و اشکالات شبکه پیامک کشور مانع نباشد که متاسفانه معمولا مشکلاتی از این قبیل موجب تاخیر در ارسال پاسخ به سئوال‌های پیامکی می‌شود.

مخدوم بیان داشت: پاسخگویی آفلاین در فضای مجازی و همچنین پرسش‌های غیرزنده اعم از انجمن گفت‌وگوی آزاد دینی و کانون گفت‌وگوی دینی نیز در ایام تعطیل فعالیت خود را همچون سایر ایام سال ادامه خواهند داد اما مسیرهای پاسخگویی زنده که پررنگ‌ترین آن تلفن 09640 است در هفته اول تعطیلات نوروز فعال نبوده و از هفته دوم پاسخگوی سئوالات دینی خواهد بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول