اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه:

همه تمهیدات برای نوروز باشکوه در کرمانشاه اندیشیده شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: همه تمهیدات برای نوروز باشکوه در کرمانشاه اندیشیده شده است.

همه تمهیدات برای نوروز باشکوه در کرمانشاه اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه جلیل رحیمی ظهر امروز در نشست جلسه شورای اداری استان کرمانشاه به مهمترین اقدامات اداره کل میراث فرهنگی و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آماده سازی سفره هفت سین در محوطه‌های تاریخی طاق بستان و بیستون، معبد آناهیتا، تکایای معاون الملک و بیگلربیگی، مسجد عماد الدوله و میدان حضرت امام(ره) (فرودگاه) از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: همچنین از طریق رسانه‌های جمعی از همه مردم کشور دعوت شده تا در ایام تعطیلات نوروزی به کرمانشاه سفر کنند، ضمن آنکه پنج دستگاه اطلاع رسانی نیز در بیستون، طاق‌بستان، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک درنظر گرفته شده تا در ایام تعطیلات اطلاعات لازم را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

رحیمی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده، تهیه و توزیع 500 هزار اقلام تبلیغاتی است که بین مسافران و گردشگران نوروزی حاضر در استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: اقلام تبلیغاتی فوق شامل؛ بروشور راهنمای شهرستانهای استان، کتابچه ویژه نوروز 91 در استان کرمانشاه، نقشه راهنمای آثار تاریخی و گردشگری استان، ساک دستی با معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، بروشورهای معرفی صنایع دستی و سوغات استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در ادامه سخنان خود، گفت: تهیه پوسترهایی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی نقاط مختلف استان کرمانشاه و همچنین نصب بنرهای خوش‌آمد گویی به گردشگران و میهمانان نوروزی به چند زبان در سطح استان از دیگر اقلام تبلیغی است که برای نوروز 91 تدارک دیده شده‌است.

رحیمی یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروزی، سه نمایشگاه صنایع دستی و عرضه سوغات محلی در شهر کرمانشاه و برگزاری نمایشگاهی مشابه در همه شهرستانها از دیگر اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی جشن های گوناگونی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، از برپایی جنگ شادی برای مهمانان در محوطه تاریخی بیستون، طاق بستان و سراب نیلوفر خبر داد.

رحیمی در پایان گفت: برای پذیرایی مطلوب از مهمانان و مسافران نوروزی نیازمند کمک و مشارکت اکثر دستگاه های اجرایی استان هستیم.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول